Monday, you bastard

Min måndag började bra med att jag kände mig superpigg och redo att kicka igång en ny vecka med praktik, men efter ungefär halva dagen så tänkte ögonen fara fast. Annars riktigt bra måndag då det kändes som om dagen gick relativt snabbt då jag hade kund!
 
Just nu är jag inne i en period då jag känner att jag verkligen vill shoppa hela tiden, men hittar inget fint som jag skulle kunna klicka hem... Skulle bara vilja fylla på min garderob proppfull med nya kläder och låta mitt sminkbord svämma över lite just nu! Dock har jag ett paket fyllt med smink på väg hem till mig som kommer vilken dag som helst (förhoppningsvis), så det är jag riktigt taggad över! 
 
Hur har din måndag varit?


MALIN    •  

Vilken mysig bild! Din tröja ser så härlig ut! Kram

Frida    •  

Vilken fin tröja :)

Jo tack min måndag har varit superbra :)

Netti Starby    •  

Haha jag har också en sådan period just nu! Kram

Caroline Blomberg    •  

Åh är också inne i en period där jag vill köpa allt, men hittar inget fint...

Tilda Barkselius    •  

Skönt att du hade en sån bra måndag och spännande med nytt smink på gång!

A M    •  

Haha åh samma med mig! Jag shoppade jättemycket förra veckan.. Måste börja hålla i mina pengar :P

MADDISENJ.SE    •  

Vilken fin bild!

Jessy    •  

Härligt!

Linn Strömberg    •  

Min måndag har varit helt okej ändå, men måndagar är ju alltid måndagar ;)

Elsa    •  

Åh vilken mysig bild, min måndag har varit bra tack :)

linah    •  

vilken mysig tröja! <3

johanna    •  

Vill också shoppa hela tiden haha..

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Men åhh vilken myströja :D

Jenny Karlsson    •  

sv: tack så mycket! :)

Åh vad härligt att det är påväg hem massa nytt, finns ju inget bättre än att shoppa haha :)

Catrin Monica Sandberg    •  

Har också så mycket shopping cravings :)

Cecilia Johansson    •  

Min måndag har varit seg. Ledig på dagen med jobb på kvällen. ;)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!