Inspo söndag

Inspobilder från min tumblr
Jag älskar verkligen att scrolla igenom tumblr och se på alla fina bilder, de är verkligen en fröjd för ögat! 

Denna helg har jag lyckats svänga tillbaka min dygnsrytm igen... Så nu blir det lika hemskt att vakna tidigt imorgon på morgonen, men får väl skylla mig själv då jag inte orkade stiga upp tidigt på helgen! 

Jag hoppas verkligen att dessa fem veckor som jag har praktik kommer gå snabbt så jag får ta ett tre veckors långt sportlov sedan! Har planer på att jobba under sportlovet och skola nya till jobbet. Först var det meningen att jag och William skulle åka till Stockholm på sportlovet, men får se hur det blir! 


ebba    •  

de är de bästa som finns ju, man får sådan inspiration då ju!
kramis

http://siliiins.blogg.se    •  

Härlig inspo!!

Frida    •  

Vilket fint inspo :)

Linn Strömberg    •  

Så fina inspobilder! älskar också att skrolla igenom tumblr :D
Hoppas praktiken går jättebra <3

ISA    •  

mmmh, inspobilder är guld! blir så peppad!

Pälsbloggaren    •  

Vilka fina inspobilder!

Julia Wisniewska    •  

Åh så mycket fint!

Annsoh    •  

snygga bilder!

Paulina    •  

Asso jag vet inte vad det är med mig , men jag har också börjat älska grått hår. Såååå snyggt , vill själv ha det :D

johanna    •  

Härlig inspo! Hoppas du får en bra start på veckan!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Älskar tumblr, är tyvärr sjukt dålig på att uppdatera mitt egna konto där :/

Emma Grann Fotografi    •  

Älskar Tumblr.... :D

Eleonora Adriana ♥    •  

Fin inspiration :)

Elin - Fotograf    •  

Bra inspo!

bexollila.    •  

de är skönt att sitta och bläddra igenom bilder ibland. avkopplande ^^

ERCI    •  

Härliga bilder!
KRAM

Emma Engström    •  

Åh vilka snygga bilder!

Sandra'    •  

vad ska du ha praktik med? :)

Elin    •  

Vilken fin inspo! :)

MALIN    •  

Vilka härliga bilder! Hoppas du fått en bra start på veckan :) Kram

Pauline Hurtig    •  

snygg inspo!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!