Idag är det din dag


Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Williams födelsedag! Idag fyller äntligen min bättre halva hela 18 år och imorgon har han uppkörning och hoppeligen får han körkortet i handen! Har väntat på denna dagen så länge och tror jag har varit mera taggad inför hans födelsedag än han själv, haha! 
 
Att fylla 18 är ju en av de största födelsedagarna då man får göra så mycket man inte fått göra förr! Visste ni dessutom att det är nästan ett halvårs skillnad mellan mig och William? Om han skulle vara född 4 dagar tidigare skulle det vara exakt 6 månaders skillnad!
 

Vi firade lite i förskott redan igår med en kul kväll och nu på eftermiddagen/kvällen ska vi ha födelsedagskaffe med hans släkt! :) 


Elin    •  

Vilka fina bilder på er!! :)

FannyFredrica - [Fotografering]    •  

Åh, grattis till honom! Och hoppas det går bra med körkortet :D

Svar: ja, en väldigt bra tradition!

Skogsraah    •  

Vad roligt :)

Linn Strömberg    •  

Grattis till honom! ni är så fina <3
Hälsa honom lycka till med uppkörningen!

Sandra    •  

Åh, vad fina ni är ihop! Jättefina bilder! :) Och grattis!

Julia    •  

grattis till han :)

Matilda    •  

Vad fina ni är, och grattis till honom!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Det är exakt 1,5 år mellan mig och min sambo :P Lite coolt det där ;)

Tilda Barkselius    •  

Åh grattis till honom!

A M    •  

Så fina, grattis! :D

MALIN    •  

Vad fina ni är! Stort grattis på hans dag!!! Kram

ebba    •  

grattis till honom! så fina ni är :)
svar: ja men visst är det! kram

Victoria    •  

Vad fina ni är!

Liborius    •  

Vilka fina bilder på er och grattis till honom:)

VERONICA - fashionblog    •  

Wow! Sååå så fina ni är tillsammans! :) Grattis till honom!

Isabella Huynh    •  

grattis till honom :)

Hillevi    •  

Grattis till honom! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!