Fyra favoriter

  
  
Bjuder på några av mina favoritlåtar för tillfället för att pigga upp denna måndag en smula! Älskar verkligen Sweet Lovin' - Sigala, verkligen en feelgood låt, blir så sjukt glad då jag hör den! Har du någon liknande låt som gör dig riktigt glad, eller är jag den enda? 
 
Idag har jag varit på praktik hela dagen och övat inför mitt permanent yrkesprov som jag ska göra imorgon på min syster. Är så spänd inför det och hoppas verkligen allt går bra imorgon och att jag inte typ eldar upp hennes hår, haha! Permanent är inte min starkaste sida som ni kanske märker...
 
Snart kommer William hit och så ska vi laga mat och sedan far vi ut och kör! Han klarade alltså uppkörningen i morse och har nu körkortet i handen, är så stolt och lycklig, haha! Så det är kvällens planer, och sedan ska jag sova tidigt så jag orkar stiga upp och förbereda mig inför yrkesprovet imorgon. Wish me luck!
 


FannyFredrica - [Fotografering]    •  

Var verkligen en feelgood låt!

Sandra    •  

Åh, den sista är en av mina favoriter också!

Julia Jansson    •  

Är på jakt efter nya låtar, superbra tips!

ebba    •  

älskar russian roulette!
svar: ja men eller hur :D kram

Linn Strömberg    •  

Lycka till med provet imorgon! Det kommer gå super! <3

Svar: Tack fina du <3
Henrietta Nylund

N A T H A L I E    •  

Älskar dessa låtar, såå bra! :) kram

50,5 kvadrat    •  

Hoppas du haft en bra måndag och önskar dig en fortsatt trevlig vecka :)

MALIN    •  

Kul med lite låttips! Det behövs, känner jag :) Kram

Julia    •  

hoppas provet går bra :)

Sigrid    •  

Russian Roulette är sjukt bra! :)

Tilda Barkselius    •  

Underbart med låtar som peppar en!!

Netti Starby    •  

Åh vilka bra låtar! Kram

Liborius    •  

Vad roligt, har aldrig hlrt någon av de låtarna:)

Emelie Pahlin    •  

Sweet Lovin' är så bra och härlig! :D

Jennifer    •  

Lycka till! Kommer gå hur bra som helst :)

Isabella Huynh    •  

åh gillar russian roulette!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Va roligt för honom :D Min sambo har haft sitt körkort i lite mer än 1 år.

Jenny Karlsson    •  

sv: Tack! Ja rekommenderar verkligen att köpa den, den är sååå bra :)

Åh russian roulette är så himla bra, nästan spelat sönder den haha! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!