En liten present

 Jag fick nyligen av William en ny berlock till min Thomas Sabo armband kollektion. Tyckte den var så fin och simpel! Gillar inte att ha så hemskt stora berlocker som fastnar överallt, så då blev det en liten nyckel som knappast kommer att fastna någonstans så lätt!

Det finns ju så sjukt många olika berlocker från Thomas Sabo att välja på och det är så svårt att bestämma sig när man väl ska köpa en ny berlock. Det är så synd då det inte ryms så värst många berlocker på ett armband. Kanske det börjar vara dags att skaffa ett till armband? Eller kanske ett halsband?

Samlar du på någon smyckesserie?


Fairylandsurprises    •  

Vilken fin! :)

så sött

ISA    •  

åh det är så underbart med TS att det finns såå många berlocker att välja på, kan alltid hitta något utefter situation :)

Frida    •  

Åh så fin nyckel :)

Älskar Thomas Sabo, har också ett armband med berlocker från hans kollektion.

Julia Jansson    •  

Åhh vad fin!!

Linn Strömberg    •  

Åh avd fin present!

Netti Starby    •  

Åh vad fin den är! Kram

Sandra    •  

Åh! En sådan berlock har jag också! Tycker den är sååå fin!

Eleonora Adriana ♥    •  

Fin :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Åhh va roligt, dom har så fina smycken :D Jag samlar på berlocker till mitt Juicy Couture armband :D

N A T H A L I E    •  

Åh va fint! :) kram

Danielas Dagbok    •  

så vacker berlock!

MALIN    •  

Vad fint! Jag har inte använt mitt armband på hur länge som helst... Kram

Tilda Barkselius    •  

Åh vilken fin berlock!

ebba    •  

åh så fint! har också ett sådant armband med berlocker, dock tappat de mesta men har iag 2st kvar ;) svar: tack finis :) kram

MartinaOlsson    •  

Vinn ett presentkort hos Solentro där du kan skapa din egna bok (fotobok, receptbok.. ja, det är bara fantasin som sätter gränserna)! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/57417/tavling-vinn-ett-presentkort-hos-solentro/

Flisan    •  

Vilkn fin :)

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så fint! Så fint!! :) Kramar tjejen!

Emma Grann Fotografi    •  

Så fint!

Ronja    •  

jättefint :)

Pauline Hurtig    •  

jättefint! älskar tomas sabo :)

Sarah    •  

Va snällt av honom :)

Erica Andersson    •  

åhh har också ett ts armband och älskar det:)

Maria Linnea    •  

Skulle älska att ha ett pandora armband! :)

Felicia    •  

Älskar Tomas Sabo armbanden, har själv ett med flera berlocker och gud vad fint det är!

Emmy    •  

Har med ett armband från Thomas Sabo och en massa berlocks. Dom är så fina men endel fastnar som du säger liten nackdel men otroligt fina smycken :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!