Dagens...

Dagens glädje: Då jag fick veta att jag ska börja ta kunder här på salongen från och med nästa vecka! (Psst.. du får -50% på mina behandlingar!)

Dagens ångest: Permanent yrkesprovet som jag kommer göra snart...

Dagens lättnad: Att börja 11, vilket betydde sovmorgon för mig!

Dagens jobb: Bara vara på praktiken. Har övat lite inför yrkesprovet!

Dagens påminnelse: Designa årets personliga almanacka(!!!!).


Dagens måste: Gå och sova i tid. Lyckas alltid vara uppe för länge om nätterna!

Dagens bekännelse: Det har inte alltid varit en självklarhet för mig att bli frisör. Har varit så säker i flera år på att jag ville bli kock, men på grund av alla allergier jag har så blev det frisör istället!   (Och nu är jag allergisk för hårprodukter, så typiskt min tur, haha...)

Dagens vill ha: Ny utrustning till kameran skulle verkligen inte sitta fel!

Dagens to do: Har gjort det mesta som ska göras idag!


Eleonora Adriana ♥    •  

Fina du!

Linn Strömberg    •  

Skulle också vilja ha ny kamerautrustning!

Julia    •  

rolig lista =)

Katarina    •  

Vilket roligt inlägg! :D

Tilda Barkselius    •  

Rolig lista :)
Måste verkligen också gå och lägga mig i tid, helt slut på morgnarna!

MALIN    •  

Du är så fin snäckan! Och vilket härligt inlägg :) Kram

Netti Starby    •  

Vilken rolig läsning och bra frågor! Kram

Svar: Kul att du gillade det! :)
Henrietta Nylund

Sandora    •  

Grattis till att få börja ta kunder! :)

linah    •  

älskar halsbandet! <3

Pälsbloggaren    •  

Kul att få ta emot egna kunder :)

ISABELLA    •  

Åh härligt att börja vid 11! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Sötis! :)

Ida - foto & häst    •  

så roligt att läsa!! :D

Frida    •  

Va kul att ta egna kunder :)

Catrin Monica Sandberg    •  

Vilket fint halsband :)

Svar: Tack så mycket! Det är mitt favorit! :)
Henrietta Nylund

Alice    •  

Åh, vad skönt med sovmorgon!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken bra lista!

Elin    •  

Åh så fin du är!!

Emma Sjölin    •  

Låter som en bra dag! ♥










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!