Dagens tips

1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR
 
4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR (adlinks)
På den senaste tiden har jag sett mer och mer av denna webshop som säljer så sjukt snygga saker! Sidan heter NA-KD och här ovan har jag listat några av mina favoriter som jag hittade på sidan!
 
Jackan på första bilden är så sjukt snygg, och i min favorit färg! Klänningen brevid är från Rebecca Stellas kollektion och den är ju för snygg, den är riktigt snygg framifrån också! Ett par Levis shorts har varit på min önskelista i flera år men har aldrig hittat ett perfekt par.
 
Var tvungen att ta med ljuset, skulle passa så bra i mitt rum, älskar det ''citatet'' haha! Och till sist har vi en superfin jumpsuit och en tröja med snöring i ryggen. Allt på sidan är verkligen to die for och det finns väldigt många olika märken och även NA-KDs egna märke som är lite billigare!
 
Har du varit inne på deras webshop förut?


Sigrid    •  

Den gröna toppen är sjukt snygg :)

Julia    •  

har aldrig vart inne där :)

Emma Engström    •  

Åh wow så mycket snyggt! :)

Sandra    •  

Klänningen var ju hur snygg som helst! :)

Hillevi    •  

Jumpsuiten är så snyygg!!

MALIN    •  

Dom har så himla mycket snyggt! Farligt för plånboken... Kram

FannyFredrica - [Fotografering]    •  

Så mycket fint! :D

VERONICA - fashionblog    •  

Åååh! SÅ snyggt verkligen! :) Kramar tjejen!

Linn Strömberg    •  

Åh NA-KD har så sjuuukt fina saker <3

Julia Jansson    •  

Älskar kappan!!
Jag har faktiskt aldrig hört talats om hemsidan förut !

Tea Rajkovic    •  

Fina kläder!

N A T H A L I E    •  

Grymt bra tips, såå snygga plagg! :) kram

Netti Starby    •  

Vilka snygga plagg och den sidan måste spanas in :-D Kram

Elsa    •  

Åh vilka snygga saker! :)

Tilda Barkselius    •  

Åh så snygga grejer, döööör för jumpsuiten!

N    •  

Snygga saker!

Liborius    •  

Bra tips:)

linah    •  

såå snyggt!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag har besökt dom och jag gillar kläderna men jag har fortfarande inte luskat ut om de kommer från Sverige eller USA?

Erica Andersson    •  

åhh älskar jackan och jumpsuiten!:)

Isabella Huynh    •  

så snyggt!

Bella - http://www.nouw.com/bellalicious    •  

Så fina saker! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Snygga grejer! Gillar ljuset :)

Josephine    •  

Tack för tipsen och sjukt snygga saker!
Jätte fin blogg du har, kram <3

ebba    •  

aldrig hört talas om, men riktigt snygga kläder!
svar: tack så mycket :) kram

Emelie Pahlin    •  

Har hört mycket om den hemsidan på senaste tiden! Ska in och kolla direkt nu :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så mycket snyggt :)

Isabella Huynh    •  

så snyggt!

Pauline Hurtig    •  

hade inte hört talas om, bra tips!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!