Clarins favoriter

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector är min absoluta favoritprodukt till läpparna! Jag har skrivit om denna förr, och nu har jag fått en till i mindre storlek till samlingen! 
 
Detta läppglans känns nästan som ett läppbalsam eftersom att det är så mjukt och behagligt på läpparna och kladdar inte ett dugg. Det gör att läpparna ser lite större och fylligare ut och jämnar ut läpparnas egna färg riktigt fint. Fastän det finns olika nyanser av dessa så är de inte alls så starkt pigmenterade som man kanske skulle tro, vilket jag gillar.
Här ovan har ni en ganska otydlig bild på hur applikatorsvampen ser ut. Jag gillar verkligen den och den är riktigt mjuk mot läpparna och gör det lätt att snabbt applicera ett jämt lager. 
 
Jag använder denna produkt nästintill varje dag och produkten hålls på läpparna i flera timmar utan att den börjar se ful ut! 
Den stora tuben är i färgen 02 apricot shimmer och den lilla 01 rose shimmer.
 
Denna produkt kan bli din för 185 SEK (rea!) HÄR.  
 


Felicia - Everyday - Fashion - Modeling    •  

Fina:)

MALIN    •  

Vilket bra tips! Synd att jag inte är något stort fan av läppglans! Kram

Carina Marianne Holst    •  

Sá himla fina!! Och söta smá tuber :)

Emma Engström    •  

Åh,de älskar jag verkligen! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Tack för tipset! :)

Jennifer    •  

Du och jag känns så lika ibland! De där är också mina absoluta favoritläppglans, har ett inlägg om dem i utkast som bara väntar på att publiceras haha :D

Fanny    •  

jag är tyvärr inget fan av läppglans men kan tänka mig att de där är lite mer neutrala och kanske skulle funka för mig också till och med. :)

Elin    •  

Låter som en bra produkt! :)

costumedrama.blogg.se    •  

åh, dessa produkter. Världsbäst

Anonym    •  

Dessa verkar riktigt bra! :) kram

N A T H A L I E    •  

Dessa verkar riktigt bra! :) kram

sandra    •  

nice!

Sandra'    •  

vilka härliga färger :)

Jenny Karlsson    •  

sv: tack så mycket! :)

åh man kanske ska passa på att beställa när den är på rea, hört mycket bra om dom :)

Frida    •  

Va fina :)

ISABELLA    •  

åh de verkar så bra!! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Vilken underbar somrig färg dom hade :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!