Nytt från BikBok

 Dessa två tröjorna fyndade jag nyligen på BikBoks rea! Hittade nästan ingenting på rean först, men nu vid slutspurten har jag hittat några guldkorn! 

Den vita tröjan var riktigt skön på och den var lite annorlunda då armarna endast går ungefär till armbågarna. Har ingen annan liknande tröja så tyckte den var ett bra köp! 
Den mörkblåa tröjan var riktigt fin, men kommer nog ha någon topp under eller nåla fast den så man inte ser hela härligheten, haha. 

Jag är väldigt nöjd med dessa, båda gick strax ovan 15€ / 150 SEK vilket jag tyckte att var verkligen rimligt! Jag köpte annars en fin basic tröja igår på stan efter jobbet, får se om den dyker upp här senare! :)


Emma -Merakibeauty.se    •  

så fina :)

Petra    •  

snygg header och design!! :)

hej, gå gärna in och rösta på min hund Nelzon :) tack
http://www.viivilla.se/tavlingar/villavovven/?photoId=226825

ebba    •  

riktigt fina!
svar: ja de är riktigt bra tycker jag, mina favoriter bland mitt smink :) kram

sommarblom.blogg.se    •  

Den svarta var superfin!

Erica Andersson    •  

åhh den mörkblåa ser såå fin ut!

ISA    •  

men såå snygga! rea är ju underbart med :D

Tilda Barkselius    •  

Jättefina saker!

MALIN    •  

Jättefina toppar! Bas-kläder behövs alltid :) Kram

Linn Strömberg    •  

Jättefina tröjor verkligen! <3

Flisan    •  

sv: javisst e dom :D

kul med nytt :D

Felicia    •  

Snygga :)

Céline    •  

så fina tröjor!!

Isabella Huynh    •  

vad snyggt!

Frida    •  

Åh så fina :)

Anita    •  

Snygga! :D

VERONICA - fashionblog    •  

Åh vad fint!! :) Sååå så fint!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Bra basplagg :D

Svar: Eller hur!
Henrietta Nylund

Liborius    •  

Jättefina! Älskar rea:)

Pauline Hurtig    •  

snygga! :)

A m a n d a    •  

Såå fina bilder du tar verkligen!

Josephine    •  

Fina










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!