Bästa fredagen på länge

Vaknade upp i morse av att solen tittade fram genom mina gardiner. Älskar när solen skiner för fullt när det är snö utomhus, allt blir så ljust och fint! 

I morse hade jag en tvätt och styling kund, och resultatet ser ni på första bilden! Hade lite tidspress på mig, men blev klar 15 minuter tidigare än planerat, så det var ju lyckat! 
Denna fredagen har verkligen startat bra. Jag har haft så mycket att göra vid salongen idag och jag gillar verkligen att hålla på med något hela tiden, tiden går så snabbt då! 

I helgen kommer jag antagligen att ta det lungt eftersom att jag har en helg fylld med jobb framför mig. Nu då William har fått körkort kan det vara riktigt mysigt att bara köra runt en kväll utan någon riktig destination. Friheten är enorm nu när man kan åka vart man vill när man vill! 

Vad ska du göra i helgen?


Ronja    •  

så snyggt hår på kunden!

Sigrid    •  

Fin du är! Hoppas du får en underbar helg :)

Emelie Pahlin    •  

Håller med, soliga vinterdagar är så final :)

Linn Strömberg    •  

Verkligen skönt att bar åka runt! Super fin är du också, och snyggt du fixade håret :D

Flisan    •  

sv: hehe då är det dags att lyssna på den :)

Marlene S.R    •  

så fint hår!

Eleonora Adriana ♥    •  

Kul :)

Elsa    •  

Jag ska faktiskt åka och shoppa imorgon och sen blir det väl lite träning också, kram :)

Angelica    •  

Åh, så underbart att vakna av solen!

Tilda Barkselius    •  

Åh vad roligt att du haft massor att göra på jobbet. Och dröm ju att bara köra runt utan destination!

MALIN    •  

Wow - vilken frisyr! Du är verkligen sååååå duktig! Kram

Skogsraah    •  

Vad härligt :)

Frida    •  

Vilken fin styling och fin bild på dig :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vad härligt! Frisyren blev verkligen fantastiskt fin :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!