Whatever

 En ny basic tröja som jag köpte från Vero Moda! Har väldigt lite basic tröjor som jag kan ha på under helgerna eller då jag ska till jobbet då jag känner mig lite fulsnygg, haha. Så denna blev det som hade ett fint tryck på sig, satt som en smäck och var riktigt billig! 

Imorgon inleder jag sista praktikveckan för detta skolår vilket känns både skönt och tråkigt. Ser inte fram emot att läsa gymnasieämnen nästa period och skriva ett studentprov, men det kommer vara så sjukt skönt när det väl är över! Måste bara börja läsa på studentprovet nu, börjar få lite ångest då jag inte ens har öppnat boken än...

Vad har du gjort i helgen?


Elin    •  

Vilken snygg tröja :)

Felicia    •  

snygg!

N    •  

Åhh gillar tröjan :D

Melinda    •  

Snygg!

linah    •  

snygg!! <3

Tilda Barkselius    •  

Gillar snygga och enkla tröjor, jättefin!

Hillevi    •  

Själv har jag gammat och varit med kompisar i helgen!

MALIN    •  

Vilken härlig tröja! Lite shopping har jag också fått gjort, och så besökte jag Köpenhamn igår :) Kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Snygg tröja! :)

Frida    •  

Fin :)

Jag var ute i fredags annars har jag tagit det lungt :)

Emelie Pahlin    •  

SÅ snygg topp! :D

Linn Strömberg    •  

Riktigt snyggt köp :D Hoppas sista praktikveckan blir super bra! <3

sommarblom.blogg.se    •  

Snygg tröja!! :)

Liborius    •  

Älskar när det är billigt, haha! Hoppas du får en grym start på veckan:)

VERONICA - fashionblog    •  

Suupersnygg tröja! Looove it!

Josse    •  

Fin!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag har varit "ledig" i helgen, så ledig som man kan vara och det har varit underbart :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken snygg tröja! :)

Pauline Hurtig    •  

snygg!

Marlene S.R    •  

så snygg tröja!!

Snygg tröja!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!