Vårkänslor

 Kände mig extra söt tidigare i veckan och köpte en bukett med tulpaner åt mami, tycker de var såå fina! Får alltid sån vårkänsla när jag ser på dom!

Idag står det lite jobb på schemat följt av att researcha lite och göra några kurser klart på jobbet som jag inte har gjort ännu. Som tur har jag så kort jobbdag annars så det kommer inte kännas så tungt. 

Ikväll kan det hända att jag och William far ut och kör tillsammans någonstans eller så lämnar jag med någon kompis i stan, så får se hur jag inleder denna helg! 

Vad ska du göra denna fredagskväll?


Sarah    •  

De e så fint me tulpaner :)

Zara    •  

Tulpaner är så himla fint!

Anonym    •  

Åh vad fina tulpaner!! Det pryder bord så himla fint. Kram!

Camilla    •  

vilka härliga färger på tulpanerna =)

Fairyland surprises    •  

Åh, vilka fina!

Sanna    •  

Jättefina tuplaner du har hittat :) Fredagkvällen består av chill hemma :)

CAMILLAESI    •  

Vilka fina blommor :-)

Jag ska bara ta det lugnt och äta denna fredagskvällen :)

Johan    •  

Tvätta och lyssna på musik. Fina blommor.

Netti Starby    •  

Vilka vackra tulpaner :-D Kram

jessy    •  

Gud så fina :D

Petra    •  

Önskar dig en trevlig helg kram

sandra    •  

fint!

MALIN    •  

Sååå fint med tulpaner! Det måste jag ta och köpa! Kram

Amanda Engberg    •  

Så fina! :)

Sofia    •  

Gud vad fina!!

Frida    •  

Åh så fina :)

VERONICA - fashionblog    •  

Åh! SÅ vackra blommor verkligen! :) Himla fint!

MATILDA    •  

så fina blommor! :)

ebba    •  

åh så fint!
svar: tack så jättemycket :D KRAM

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Åhh vilka vackra färger! Aldrig sett tulpaner i såna färger förut :D

Pauline Hurtig    •  

så fint!

Tilda Barkselius    •  

Tulpaner är så himla fint!

E    •  

SÅ fina!

Prietha    •  

Blommor lyser verkligen upp ett rum! Hoppas dagen var bra! <3

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh, älskar tulpaner! :)

a n n i k a    •  

Så fina tulpaner!

Linn Strömberg    •  

Låtr härligt. Super fina tulpaner också <3
Jag har verkligen ingenting inplanerat i kväll.

N    •  

Fina blommor!

Emelie Pahlin    •  

Åh, så fina färger på tulpanerna!

Jessica    •  

Det är så fint med tulpaner!

Josse    •  

åh vad fina!

linah    •  

vackert ! <3

Viktoria Eriksson    •  

åh, så fina! älskar tulpaner, snällt av dig att köpa dem åt din mamma :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vilka fina färger på tulpanerna! :)

rememberthiis.blogg.se    •  

Fint :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!