Monday again

Vad ser du fram emot den här veckan?
 Att bli klar med praktiken och min lediga söndag!
 
Ska du göra någonting denna veckan som du inte ser fram emot?
Här också att bli klar med praktiken! Känns både skönt men ändå så tråkigt då man har börjat trivas så bra! 
 
Vilken låt kommer du lyssna på mest den här veckan?
 Zayn - Pillowtalk! Hade lite svårt för den låten först, men nu älskar jag den!
 
Vad åt du till frukost idag?
 I farten på väg mot praktiken ett börd med ost, inget märkvärdigt!
 
Vilken tid på morgonen vaknar du?
 Oftast klockan 10, så skönt!
 
Hur ser du oftast ut till vardags?
 Kläder som tål att bli lite förstörda av färgklott, så ganska basic klädsel.
Vardagssminket är också ganska lätt just nu och fokuserar mest på contour, ögonbrynen och fransarna!
 
Vad gjorde du igårkväll?
Jag jobbade tills klockan 19 och när jag kom hem kollade jag på TV och myste för mig själv! 
 
Vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
 Njut.
 
 


Hillevi    •  

Rolig lista!

Sarah    •  

De va kul o läsa :)

Frida    •  

Rolig läsning :)

Fin bild

Linn Strömberg    •  

Pillowtalk är riktigt bra :D

N    •  

Härlig lista :D

MALIN    •  

Vilken mysig lista! Kul att läsa :) Och du är såååå så fin! Kram

sandra    •  

härlig lista :)

Tilda Barkselius    •  

Rolig inlägg, perfekt att starta veckan med :)

linah    •  

fin! <3

Netti Starby    •  

Kul läsning om din vecka :-D Kram

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul att få läsa! :)

Josse    •  

kul att läsa :)

VERONICA - fashionblog    •  

Åh så härligt inlägg! Underbart!! :) Kramar tjejen!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Sötis :D

Celine    •  

Härlig lista :)

hanna    •  

vad fin du är :d

Skogsraah    •  

Kul att läsa :)

Elin    •  

Vilken rolig lista att läsa! Så fin du är :)

sommarblom.blogg.se    •  

Hoppas du haft en bra dag!

Liborius    •  

Roligt och läsa:) Jag vaknar helst vid halv nio!:)

Pauline Hurtig    •  

kul lista :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!