I'm in love

 
By Malene Birger
Väska HÄR / Handväska HÄR / Necessär HÄR / Skal HÄR / Halsduk HÄR (adlinks)
Kan ni gissa hur glad jag blev när jag såg att By Malene Birger har börjat tillverka väskor och accessoarer i beige igen? Jag sökte som en galning i höstas efter ett beige skal, men till sist blev det ett svart som nu dessvärre är superslitet och har gått sönder.
 
Jag har länge dreglat över väskan, men den är lite väl dyr för min smak. Tror dock det blir ett köp av den lilla väskan, har velat ha den så länge och den kostar inte en förmögenhet! Ett nytt skal i beige skulle inte sitta helt fel, men tror inte att de tillverkas till iPhone 5 längre, vilket är synd... 
 
Äger du något från By Malene Birger?


A M    •  

Åh vad snyggt! Tyvärr äger jag inget där ifrån,. :/

Netti Starby    •  

Jag har en vit från MB! Kram

Sanna    •  

Äger ingenting från det märket, men skulle inte tacka nej till mobilskalet :D galet snygg färg

Linn Strömberg    •  

Äger ingenting, men skulle gärna vilja! Sjukt snygga saker verkligen <3

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Jag har en sjal som jag är super nöjd med :D Vill ha mycket mer ifrån dom. Vet dock att kamera skalen är skit så köp inte de :/

CAMILLAESI    •  

Älskar mönstret :-)
Jag äger ingenting från By Malene Birger men jag tror jag ska köpa mobilskalet :-))

jessy    •  

Fina faktiskt! :)

Tilda Barkselius    •  

Åh så mycket snyggt, vill ha allt!

Pauline Hurtig    •  

fina! :)

MALIN    •  

Dessa är så fina! En necessär i beige är jag lite sugen på! Kram

Sigrid    •  

Väskan var verkligen sjukt snygg! :D

Emma Engström    •  

Älskar Malene Birger, de har så mycket snyggt! :D

Frida    •  

Åh så fina :)

PRIETHA    •  

Åh så snyggt, speciellt den stora väskan! Får drömma vidare .. :)

Josse    •  

Så fint!

linah    •  

såå fint! <3

Amanda Engberg    •  

Så mycket snyggt! :)

ebba    •  

så himla snygga!

svar: tack så jättemycket :) KRAM

Liborius    •  

Jag har inget från Marlene Birger:)

patricia Norrgård    •  

Jätte snygga! :)

Danielas Dagbok    •  

jag har den "stora" väskan i den där färgen, och den mindre väskan i lila :) sååå nöjd med båda!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!