Nytt till läpparna

Soft matte lip cream Stockholm / soft matte lip cream Athens / butter gloss Tiramisu
Äntligen skaffade jag dessa läpprodukter från NYX som jag så länge velat ha! Nyanserna ser kanske ganska lika ut, men egentligen är de inte så värst lika.
 
Soft matte lip cream är som namnet säger matt och därför lite uttorkande, så man ska se till att man har skrubbat läpparna och återfuktat dom före man applicerar denna produkt, annars när det har torkat ser det inte alls fint ut. Jag har gillat denna produkt men är lite missnöjd med färgerna då jag trodde de var annorlunda än dom jag fick hem.
 
Butter glosset är verkligen behagligt på läpparna och jag blev förvånad över hur pigmenterat det är! Jag gillar denna nyansen starkt. Eftersom att det är så halt och glansigt så hålls det inte på läpparna så länge vilket man förstår, annars finns det nog inget att klaga på!
 
Alla dessa produkter doftar sjukt gott och är verkligen värda sitt pris! 


iza svenningsson    •  

Åh vill också testa det märket!
Men vad är det för färg på dem? Tycker det ser nudefärgat ut om man kollar tex elevens hemsida medans dem på armen ser mer persikofärgat ut!

Svar: Dom är riktigt sköna! Det står i inlägget under swatchbilderna vilken som är vilken nyans :) Och ja, som jag nämnde i inlägget var ju inte färgerna som jag förväntade mig, utan mera rosa/persikotonade än nudeaktiga/bruna men dom är ändå rätt så fina! :) Stockholm är min favorit!
Henrietta Nylund

Tilda Barkselius    •  

Åh vika fina färger!

trisiaa    •  

åhh vilka härliga färger!! Perfekta till sommaren juu :)

Alice Lindström    •  

Älskar NYX läpprodukter!

Cassandra Haraldsson    •  

Så fina färger!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Härliga vårfärger :D

MALIN    •  

Kul med lite nytt! Själv har jag färgen "Cannes" i deras Soft matte lip cream - jättefint :) Kram

Netti Starby    •  

Vilka fina färger! Kram

Linn Strömberg    •  

Så himla härliga färger ju! :D

Amanda Forsman    •  

Åh vad fina!

Hillevi    •  

Älskar färgerna!

Julia    •  

åh nice :)

Sara Ekman    •  

fina färger!

Tuva Björnwall    •  

åh är så sugen på att testa dom!!

VERONICA - fashionblog    •  

Gud så fina färger! LOVE it! :) Kramar!

Elsa    •  

Åh vad fina! :)

Prietha    •  

Gud så fina färger!

Ebba    •  

åh avis!!

svar: tack så jättemycket :D KRAM

Liborius    •  

Kul med nytt och fina nyanser:)

Josephine    •  

Underbara färger!

Pauline Hurtig    •  

kul med nytt :D

kmstyle.blogg.se    •  

vilka snygga färger det var :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!