Nytt från MAC

Äntligen fick jag skaffat mitt efterlängtade smink från MAC! Denna gången blev det en ny ljusare nyans av min favoritconcealer och ett satin finish läppstift från Viva La Glam serien. Jag vet att MAC delvist testar på djur och det skär i mitt hjärta att tänka det, men jag ger upp min favoritconcealer när jag hittar någon motsvarande. Precis allt man betalar för läppstiftet går oavkortat till välgörenhet, så då kan man handla det med lite godare samvete.
 
Läppstiftet är den perfekta nyansen för mig och när jag testade det i butiken kände jag att jag hade hittat rätt. Det är en härlig nudefärg med lite rosa/beige undertoner, me likey! För er som undrar är läppstiftet Viva La Glam II.


Tilda Barkselius    •  

Härligt med nytt och den där färgen på läppstift var såå fin!

Amanda Forsman    •  

Åh så kul med nytt smink!

Sara Ekman    •  

Kul med nya produkter!

MALIN    •  

Härligt med lite nytt :) MAC's smink är mitt favorit! Kram

Alice Lindström    •  

Åhh vad roligt med nytt smink!

Linn Strömberg    •  

Otroligt snygg färg på läppstiftet! Synd att de testar på djur eftersom att (vad jag har hört/uppfattat) de har otroligt bra smink.

Svar: Ja, eller hur... det är verkligen så synd då deras smink är så bra!
Henrietta Nylund

Amanda Jönsson    •  

Åh vill också ha! Vilken färg har du i concealern?

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Har aldrig testat smink från MAC, känns som att jag är den enda som inte gjort de xD

VERONICA - fashionblog    •  

Härligt!! Gud så bra produkter tjejen! :)

Ronja    •  

Har också det läppstiftet, kommer alltid till användning min absoluta favorit <3 och concealern är ju bäst den med!

Svar: Jaa, eller hur!
Henrietta Nylund

Pauline Hurtig    •  

vad roligt med nytt :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!