Lite mera ordning på livet

Jag är ju en sådan person som inte fungerar ifall jag inte får skrivit ner allt jag tänker på eller måste komma ihåg. Jag älskar att planera och om planerna blir förstörda i sista sekunden blir jag riktigt stressad. Så en almanacka är ett måste för mig så jag kan hålla koll på vad som ska göras när! 
 
Jag beställde från Personlig Almanacka en ny kalender för i år, och är så nöjd med designen som jag gjorde! Den är så jag, och visar det som identifierar mig mest. Skönhet och mode, resor, frisöryrket, djur osv. så det var en självklar sak för mig att göra ett kollage på baksidan med allt jag gillar, men framsidan var lite svårare att planera. En simpel världskarta blev det till slut, vilket symboliserar det att jag älskar att resa. 
 
Så om du är som jag och vill planera allt in i sista detalj är nog en almanacka mitt bästa tips till dig!


MALIN    •  

Mer ordning och koll på sin vardags behövs alltid.... Fin almanacka - kul med en personlig :) Kram

Anonym    •  

almanackor är verkligen bra!

Hillevi    •  

åh vad fin den var!

Amanda Jönsson    •  

Åh jag är en sån planerare så det finns inte, måste också ha en kalender för att få allt att funka!

a n n i k a    •  

Så fin! Älskar personlig almanacka :)

Linn Strömberg    •  

Åh vill också beställa en almanacka därifrån!

Svar: Gör det! Så värt priset och det är ju så kul då man vet att man har designat den helt själv! :)
Henrietta Nylund

Tilda Barkselius    •  

Älskar personliga almanackor. Grym idé och de blir alltid så fina :)

Amanda    •  

Åh vilken fin! :)

Emelie Pahlin    •  

Åh, så fin almanacka!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Min kommer också från PA! Som egen företagare är en kalender ett måste verkligen :D

VERONICA - fashionblog    •  

Åh så snygg! Skulle inte klara mig en sekund utan min almanacka.. lifesaviour!

Alice Lindström    •  

Smart! och snygg blev den också!

Svar: Ja eller hur, tack! :)
Henrietta Nylund

Netti Starby    •  

Vad snygg din almanacka blev! Kram

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Såååå skönt med ordning! :)

linah    •  

fin!!

Amanda Forsman    •  

Åh så fin almanacka!

Pauline Hurtig    •  

snygg!

Sandra Emilia    •  

Älskar dessa almanackor då man får designa dem enligt egna behov! Har hjälpt mig massor!! :)

Danielas Dagbok    •  

sååå fin kalender!

Svar: Tack så mycket!:)
Henrietta Nylund

Jättefin, jag hade såna när jag pluggade. Nu får vi almanackor via jobbet :).

Maria    •  

Så fin den var! :D

Sarah    •  

Fin kalender

Johanna    •  

fin! jag måste också ha en fysisk kalender, funkar inte med endast mobilen!

Svar: Ja, att ha en ordentlig kalender är ju så praktiskt!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!