Home inspiration

Det var ett tag sedan jag senast kollade på inspiration till mitt framtida hem! Det är ju så härligt att sitta och planera i sitt huvud hur man vill att det ska se ut när man flyttar hemifrån. Nu är ju detta inte så värst realistiskt då jag inte kommer att skaffa ett så stort hus dit allt detta skulle rymmas på ett tag, men alltid får man ju drömma!
 
Bilderna är tagna från Hemnet och det finns så mycket fina inspirationsbilder där! Jag blir alltid så sugen på att flytta hemifrån, och det kan hända att det händer redan nu i sommar, men mera om det senare om det blir av!
 
Brukar du se på inspiration till hemmet?


Lydia    •  

Så snyggt!

Ida ❄    •  

~ Nu behöver jag din hjälp! 2 bloggar eller en? Tack på förhand!
http://nouw.com/idahtt/min-fotoblogg-25098002 ~

VERONICA - fashionblog    •  

Åh älskar inredning! Såååån inspo!! :)

Tuva Björnwall    •  

åh vad fint!!

Lydia    •  

Ibland men är så länge kvar tills jag flyttar hemifrån!

Ewelina    •  

Jag kollar alltid på inspiration till rummet i mitt fall dåra, så kul!

Linn Strömberg    •  

Åhh så himla fint!

Netti Starby    •  

Hemnet har verkligen fin inspiration. Kram

Ida - foto & häst    •  

åh så himla fin inspo! Brukar ofta kolla på inredning, ääälskar det :D

Beatrice    •  

Så snyggt!

Ebba    •  

åh vad härlig inspo!

svar: tack så mycket :) ja visst blev det! KRAM

Sara Ekman    •  

så fint! :)

Amanda Jönsson    •  

Åh så fint, älskar att göra det!

Sarah    •  

åh kul du gillar det

Ewelina    •  

Snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så fin inspiration!

Erica    •  

älskar hemnet!!:)

Angelica    •  

Så vackert!

Pauline Hurtig    •  

så fint :)

Maria Linnea    •  

Brukar verkligen kolla på inspiration till framtida hem, har flera kategorier på pinterest, kanske lite väl många. Men det är så roligt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!