GHD paddle brush

Idag skaffade jag mig äntligen en ny paddelborste, och denna gången en från märket GHD! Jag är så sjukt nöjd över detta köp då min gamla paddelborste mitt i allt blev spårlöst försvunnen. Jag tycker att det var lika bra att den försvann för då fick jag äntligen köpt denna paddelborsten som är så mycket bättre än den förra!
 
Jag älskar att använda paddelborste till föning av längre hår, och frisörlivet har känts lite tungt utan en paddelborste. Denna är så mycket bättre, finare, stilrenare och enklare att jobba med än min förra. En väldigt bra borste med andra ord! Snart kommer det hem till mig en till borste från GHD, can't wait!


Ewelina    •  

Det är så kul med nya grejor :D

Netti Starby    •  

En sådan hade jag förut och dom är verkligen jättebra! Kram

Lydia    •  

Härligt!

MALIN    •  

Vilken fin borste! Låter hur bra som helst dessutom - bra tips! Kram

Linn Strömberg    •  

Känns så kosntigt att säga om en borste, men sååå snygg! hahah

Tuva Björnwall    •  

använder också den!! fick med mig den när jag köpte min plattång och jag älskar den :D

Sara Ekman    •  

GHD's borstar är så bra! :)

Ida - foto & häst    •  

så härligt med en ny borste! så snygg o stilren :)

Pauline Hurtig    •  

skulle också vilja skaffa mig en ny bra borste...

Sarah    •  

fin borsta =)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!