Favoriter från rean

Ingen har väl missat att den stora rean på Nelly.com har startat igång nu? Här nedanför har jag listat några av mina favoriter. Det finns supermycket fint där nu och dessutom har de sänkt på priserna ännu mera, så passa på före storlekarna tar slut!
1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR
Denna svarta klänning har jag sett på hur länge som helst och nu är den på rea, hur snygg är inte ryggen på denna? Till studenten eller sommarens fester hittade jag denna superfina vita spetsklänningen, wow säger jag bara! Superfin framifrån också med spetsärmarna! Och setet har jag faktiskt redan beställt fast i vitt och en annan sak, så dom får ni se inom snar framtid!
4 HÄR / 5 HÄR / 6 HÄR  (adlinks)
Ett par snygga (och billiga!!) klackar sitter ju aldrig fel. Dessa svarta fuskläder byxorna har jag i vitt och jag ääälskar dom! Funderar starkt på att beställa dessa i svart fastän jag precis lade en beställning! Jag är på jakt efter de perfekta högmidjade shortsen till sommaren, och dessa var ju riktigt snygga! Det är dock lite osäkert att beställa då man inte vet om de passar eller inte...
 
Tack förresten för alla fina kommentarer angående jeansen i förra inlägget! ♥ Fick också en del frågor om dom, och dom kommer från Zara men tyvärr är dom secondhand, så de finns knappast längre i butik...


MALIN    •  

Bra tips! Det finns såååå mycket som jag vill klicka hem! Kram

rememberthiis.blogg.se    •  

fina :D

ELIN WAHLBERG    •  

så fina saker!

VERONICA - fashionblog    •  

Men så mycket snyggt!! :) Läckert!!

Den vita ser ju så himla fin ut! Kram

Linn Strömberg    •  

Åh vad grymt med rea :D

Amanda    •  

Så mycket fint! :D

Sandra    •  

Snyggt :)

Tilda Barkselius    •  

Ska spana in deras rea nu, så mycket fint :)

Amanda Forsman    •  

Såå fin, den vita klänningen!

Svar: Ja, eller hur! Struntbillig dessutom!
Henrietta Nylund

Josse    •  

Snygga!

Elsa    •  

Så snygga saker! :)

Cassandra Haraldsson    •  

Superfina saker!

Amanda Jönsson    •  

Åh älskar shortsen!

Marlene S.R    •  

så mkt snyggt!

Sofia Werlin    •  

Skorna i mitten var snygga :D

Pauline Hurtig    •  

snygga!

trisiaa    •  

Åh va fina! Bra tips!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!