Ett snötäckt Vasa

Kan ni tro att det är endast tolv dagar kvar till Maj då ni ser på dessa bilder? Inte jag heller. Detta var alltså det jag möttes av när jag kikade ut ur fönstret på morgonen, och jag var verkligen inte den enda som var chockad över att det snöar! Som tur har nästan allt smält bort redan.
 
Nu till något positivare. Både idag och igår har jag fått hem en hel del roliga paket som jag längtar till att visa till er! En del av sakerna är något som jag vill testa ett tag före jag kan ge ordentligt min åsikt om sakerna, men jag längtar så tills ni får ta del av den lyckan jag känner nu med alla mina nya saker! Materiell lycka much?
 


Elin Hansson    •  

Så fint! :D

Netti Starby    •  

Oj vad snö och det ser ut som det vore mitten av januari :-D Kram

Svar: Ja eller hur! Så surt haha!
Henrietta Nylund

Tuva Björnwall    •  

men vaa, inte ens här snöar det nu ;)

Sanna    •  

Men hjälp va mycket snö, va skönt att det mesta har smält bort :D

Cassandra Haraldsson    •  

Så härliga bilder!

Tilda Barkselius    •  

Men oj stackare! Vi har haft en del regn här i Stockholm men nu är det barmark och solen skiner :)

MALIN    •  

Vad vackert :) Men tråkigt med snö.... Man vill ju ha vår! Kram

ELIN WAHLBERG    •  

sv. tack fina du!

Åhnej, snö nu? usch! haha

Linn Strömberg    •  

Åh vad segt med snö, men skönt att et mesta har smällt.
Spännande med paket!

Pauline Hurtig    •  

snöat här med :( ligger dock inte kvar

Veronica Möller    •  

Åh så mysiga bilder alltså, jag älskar snön! Så konstigt att ni har snö när det är April. :)

Emelie Pahlin    •  

What? Vad segt!
Hos mig är det sol och fint vårväder!

Josse    •  

Fina bilder!

Emma Grann Fotografi    •  

Men oj!! Chockerande men fint :)

Lina    •  

Oj så sjukt! Men sååå vackert! mitt absoluta favoritväder hehe! Här i Göteborg har typ stark vår!

linah    •  

fint! <3

Jessica Högberg    •  

Åh fy, jag hade flyttat 😉

Svar: Ja, man får ju lust att göra det, haha!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!