Dagens förändring

Före och efter.
Idag hade vi färgkurs med Loréal i skolan och då hade jag min kompis Emilia som färgmodell! Hon ville gå tillbaka till ljust hår med lite mörkare rot, så då gjorde vi en balayage på henne och resultatet ser ni ovan! Jag är verkligen nöjd med hur det blev! Dock ser man alltid små fel då det är något man själv har gjort, men det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra! 

Imorgon är det äntligen fredag och jag har inte några ordentliga planer förutom att försöka klämma in ett besök till Strampen och att träffa vänner. Resten av helgen består av jobb och att vila ut efter en tuff vecka i skolan!



Tuva Björnwall    •  

åh vad fint!!

MALIN    •  

Wow, vilken skillnad! Otroligt snyggt! Kram

Svar: Tusen tack! :)
Henrietta Nylund

Netti Starby    •  

Vad fint det blev! Kram

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

Så snyggt!

Svar: Åh tack!
Henrietta Nylund

Malin Thorell ♔    •  

Det blev jättesnyggt :D

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Wow vad snyggt det blev!

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Det blev superfint, du är så duktig! :)

Svar: Tack fina du!
Henrietta Nylund

linah    •  

wow! <3

ebba    •  

så snyggt det blev :)

Skogsraah ☾    •  

Såå fint!

Lydia    •  

Riktigt bra resultat!

Ebba    •  

så fint!

svar: så bra! har gjort en tidsinställt inlägg till imorgon med bilder :) KRAM

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Ida - foto & häst    •  

gud så fint! supersnyggt verkligen :D

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Tilda Barkselius    •  

Blev jättesnyggt ju!

Svar: Åh tack!
Henrietta Nylund

Danielas Dagbok    •  

ser ut att vara jätteskickligt gjort!!

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

Pauline Hurtig    •  

blev jättefint!

Sofia    •  

Vad snyggt det blev! Skönt med lite förändring :)

Angelica    •  

Så himla snyggt! Synd att du inte befinner dig närmare; annars hade du gärna fått ge dig i kast med mitt fågelbo ;)

Svar: Haha, ja så sant! Vad kul att du tycker det! :)
Henrietta Nylund

Theresia    •  

Såå snyggt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!