2x grey

 Två nya gråa tröjor som jag köpte på BikBok för en billig peng! Superbra att ha som basplagg. Gillar att toppen är lite djupare i ryggen än normalt och att tskjortan är i ribbat material så den töjer bra och är riktigt mjuk!

I bakgrunden kan man ju skymta lite av min nya sminkhörna som jag så länge har längtat efter! Jag har ju haft en tillfälligt hur länge som helst, och under min resa till Helsingfors for vi in till IKEA före vi åkte hemåt och så fick jag äntligen köpt de rätta möblerna till min sminkhörna. Är så nöjd, och snart ska även ni få se bilder på hur det var före och hur det ser ut nu!


♫♪ sandra    •  

snygga!

Tilda Barkselius    •  

Åh ska bli kul att få se din sminkhörna, och jättefina tröjor!

Amanda Jönsson    •  

Så snygga!

Linn Strömberg    •  

Snygga köp :D Grått är så snyggt!

Svar: Tack! Eller hur?
Henrietta Nylund

Days by Johanna    •  

Aldrig fel med lite basplagg

Sofia Werlin    •  

Snygga!

Svar; ja alltid skoj att förnya sig lite, trots att det är ungefär samma funktioner

Camilla    •  

Snygga basplagg! Grått funkar alltid tycker jag :)

Svar: Så sant!
Henrietta Nylund

ELIN WAHLBERG    •  

snygga!

VERONICA - fashionblog    •  

Åh så snyggt??? Så läckra basplagg. Love it!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Så fina! :)

MALIN    •  

Härligt med lite nytt :) Jättefina toppar! Kram

Sarah    •  

De e coolt me tröjor me text :)

Netti Starby    •  

Vilka fina köp! :-D Kram

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione    •  

Grått är perfekta färgen :D

Josse    •  

Snygga!

Pauline Hurtig    •  

snygga! älskar grått :)

Johanna    •  

åh vad snygga, älskar grått!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!