Tuesday inspo

Blandad inspo från min tumblr
Idag i skolan så hade vi skolfotografering så steg upp lite tidigare och sminkade mig lite extra och lite noggrannare och tvättade sedan håret i skolan och stylade det före det var dags för fotografering! Är så glad att vi fick fixa oss i en timme före skolfotograferingen på morgonen, behövdes verkligen!
 
Nu under resten av dagen har jag bara fyllt på med lite nya saker vid mitt loppisbord vid Combo loppiset (kom ihåg bord nummer 215!!) och svarat på lite mail och nu inväntar jag William som kommer hit med mat så ska vi laga tacos och sedan göra några skoluppgifter tillsammans, så det kommer min kväll att bestå av!
 
Vad har du gjort idag?


Jessy    •  

Go inspo!

Matilda    •  

Tumblr är bland det bästa som finns! Kan scrolla i evigheter! :)

linah    •  

himla fint:D! <3

MALIN    •  

Härliga inspirationsbilder! Idag har jag jobbat hela dagen och ligger nerbäddad & tar det lugnt nu :) Kram

Viktoria Eriksson    •  

så fin inspo! :)

Prietha    •  

Åh så härligt att ha den tiden att fixa sig!

ebba    •  

så härlig inspo!
SVAR: tack, visst blev det :) kram

Linn Strömberg    •  

Alltså hon i mitten längst ner, goals!

Amanda Engberg    •  

Fin inspo! :)

Netti Starby    •  

Vad bra att ni fick lite extratid inför skolfotograferingen och du blev säkert jättefin! Kram

Svar: Ja eller hur! Tack, det hoppas jag på! :)
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härlig inspiration :)

VERONICA - fashion blog    •  

Underbara bilder!! :) Idag vankas fika med tjejerna och även jobb! Hoppas du får en fantastisk dag!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så härliga bilder!! Jag har inte gjort något särskilt idag, jag är dunderförkyld... Har bara tagit en kort promenad i morgondimman och sedan rensat garderoben. Och hostat, massor.

S A N N A♥    •  

Fin inspiration!

Isabella Huynh    •  

härlig inspo :)

Julia    •  

Åh så fina bilder!!

Pauline    •  

superfint!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!