The laced shirt

lacing
 
Tryck på bilden för mera information 
Jag har tidigare i höst/sensommar tänkt att jag inte ska följa snöringstrenden på tröjor, skor, klänningar osv i höst, men sedan såg jag dessa snygga tröjor på Ginatricots hemsida och ändrade mig totalt! Nu känner jag att jag bara måste äga ett snörat plagg i höst!
 
Den som lockar mig mest är nog nummer ett och sedan nummer tre. Dessa är inte heller alls dyra, mellan 15-25€ ligger dessa på! (ca. 150-250kr) Så nästa gång jag är i stan kommer jag helt klart pröva på någon av dessa om de finns i min storlek!
 
Vad tycker du om denna trend? Är det något du vill ha på dig?


ebba    •  

älskar den tredje, så snygg!

svar: ja men verkligen :D
kram

sandra    •  

vill ha!

milina.blogg.se    •  

Snygga, men inte min stil! :)

Jessy    •  

Nummer ett isåfall, den skulle jag kunna tänka mig ha på mig. Inte dom andra två, faktiskt!

Cassandra    •  

Tycker det är ganska fint ändå :)

Linn Strömberg    •  

SÅ SNYGGT!

Nora Bååth    •  

Sjukt snygga!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Älskar nummer tre! :)

Amanda Engberg    •  

Detta är något jag inte skulle ha på mig, skulle kännas obekvämt! :)

Sara Ekman    •  

Inget för mig :)

Tovan    •  

Nr 3 tyckte jag var supersnygg!! :)

pauline    •  

Snyggt men inte riktigt mim stil :)

Rebecka    •  

Tycker det är s¨å snyggt men inget jag skulle passa i tror jag, haha.

Svar:
Eller hur? :)

Kram

S A N N A♥    •  

Gillar den inte!!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Kan inte riktigt bestämma mig om hur jag tycker.. Är fint på vissa plagg/personer men absolut inte något som passar alla.

daniela    •  

alltså jag vet faktiskt inte riktigt. Tycker trenden är helt ok snygg, men tror intr jag kommer att köpa något plagg själv

Celine    •  

Åh den sista <3

Angelica    •  

Tycker sånt är skitsnyggt!

MALIN    •  

Tröjan till höger ska jag kika närmare på! Så himla läcker!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!