Stay matte

 För ett tag sedan så skaffade jag mig detta transparenta puder från Rimmel och nu när jag har använt det ett tag tänkte jag skriva lite kort om det och vad jag tycker om det! 
 
Jag har använt ett CC puder från Lumene i nästan ett år och det har jag verkligen tyckt om, men detta var verkligen så mycket bättre! Det håller mitt ansikte matt fastän jag svettas och stressar på jobbet! Det är även så sjukt billigt och finns i nästan varje affär känns det som! 
 
Jag blev intresserad av detta puder efter att ha kollat på flera Youtube videos där olika personer hyllar detta puder och har haft detta för flera år sedan och nu gav jag det en till chans och ångrar verkligen inte det!
 
Detta puder får 5/5 i betyg av mig!
 
Har du testat detta puder?


Matilda ♡    •  

Jag har faktiskt det pudret, men det finns typ ingenstans i Sverige :/ Köpte mitt i Danmark! Vart har du köpt ditt?

ebba    •  

låter som något för mig!
svar: ja verkligen :( åh tack <3 kram

Marlene S.R    •  

skulle vilja pröva det:)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Härligt när man hittar något som man verkligen gillar :)

Sandra    •  

Jag har länge använt detta puder och jag tänker nog inte byta bort från det :)

Jessy    •  

Men gud, måste testas :D

SV; Va kul att du är med, lycka till. Kram :D

Sofia    •  

Måste prova det, har aldrig provat det innan! :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Tack för tipset! :)

Amanda    •  

Åh så kul, blev sugen på att testa nu! Aldrig testat det, använder nyx nu :)

Michelle    •  

Super bra tips! :)

Linn Strömberg    •  

Vad kul att du är så nöjd med det :D Själv har jag aldrig testat det

mima    •  

Hur mycke kostar det? :)

milina.blogg.se    •  

Nice!

Sara Ekman    •  

Vad bra :) Har inte provat det :)

ISA    •  

oh, bra betyg! känns helt klart som en bra investering!

Nora Bååth    •  

Måste verkligen testa den :)

Matilda    •  

Låter riktigt spännande!

Matilda    •  

Låter riktigt spännande!

Julia    •  

låter nice!:)

Louise    •  

Åh det vill jag testa!

Maja H    •  

Ej testat men helt ärligt alltid velat, vet bara ej vart jag kan få tag i de här i Sverige, förmodar ingenstans haha..
kramis

Amanda Engberg    •  

Vill testa! :)

Rebecka    •  

Åh är också sugen på det pudret! Vart hittade du det någonstans? :)

Svar:
Verkligen :)

Ha en fin fredag ♥

Kram

Alice Larsdotter    •  

Fin blogg!

Alice Larsdotter    •  

Fin blogg!

millamellan.se    •  

Har alltid gillar puder som ger lite nyans annars eftersom det känns som att det ger en jämnare hudton. Hur tänker du kring det vad gäller genomskinligt puder?

millamellan.se    •  

Har alltid gillar puder som ger lite nyans annars eftersom det känns som att det ger en jämnare hudton. Hur tänker du kring det vad gäller genomskinligt puder?










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!