NYX wanties

 

Nyx wanties
På senaste tiden har mitt intresse för NYX Cosmetics vuxit och blivit större. Via Youtube har jag hittat några produkter som verkar superintressanta och tänkte prata om dom lite idag!
 
Tame & Frame och Micro Brow är precis som Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade och Brow Wiz! Har kollat på videos via youtube där de jämför produkterna och de är nästan identiska, och vem vill lägga över dubbelt så mycket pengar på samma produkt? Not me!
 
Setting sprayet har jag velat ha länge och Wonder sticken och Liquid illuminatorn har jag märkt på senaste tiden och är superintresserad av dom! Wonderstick är en penna med contour på ena ändan och highlight på andra ändan. Liquid illuminator är en flytade highligher som man ska dutta på kindbenen, verkar superbra!
 
Har du testat något från NYX? 


Prietha    •  

Åh så bra att det finns ett billigare alternativ till brow wizen där man inte mister kvaliten!

MALIN    •  

Rekommenderar verkligen deras blushes, läppennor och läppglans (dom matta)!

A M    •  

Har aldrig provat Nyx men vill verkligen!

carro    •  

Verkar bra :)

Linn Strömberg    •  

Wonderstick verkar super smart! Michelle Phan säljer en liknande men i hennes märke Em Cosmetics.

Jennifer    •  

Varenda en av deras Soft Matte Lip Cream är to die for!! :) Sen gillar jag också deras Dewy spray och gel linern är helt ok :)

Sandra    •  

Om du har en fet hy eller annars bara har acne eller finnar så hjälper inte settingsprayet ett dugg. Tyckte det var bra de två första gångerna men märker inte längre någon skilland då jag använder det eller inte :)

Jennifer    •  

Deras Butter Gloss läppglans är superbra! Finns i hur många fina nyanser som helst, mitt favorit "budget"läppglans :) Sedan har jag också testat deras Matte Lipstick men det var verkligen inte någon höjdare… Setting sprayen vill jag också testa men den har alltid varit slutsåld :D

Matilda    •  

Har inte testat mycket alls från NYX men är absolut intresserad av att göra det :)

Matilda    •  

Har inte testat mycket alls från NYX men är absolut intresserad av att göra det :)

Julia    •  

Jag har faktiskt inte gjort det, men är så nära på att köpa flera saker därifrån :)

sandra    •  

wonder sticket skulle jag vilja testa!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Har faktiskt aldrig provat något från dem :)

N    •  

Har hört att det ska vara bra!!

Amanda Engberg    •  

Jag har inte testat något ifrån NYX, men skulle vilja! :)

Boel    •  

Inte testat något men verkar bra!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Har inte testat någon av deras produkter, men borde kanske göra det :)

Sara Ekman    •  

Jag har inte testat något därifrån :)

Ida    •  

Nyx är ett riktigt bra märke, ögonskuggorna är fint pigmenterade, deras HD Eyeshadow primer är GRYM och läppstiften/läppglansen är behagliga på läpparna :)

Svar: Tack för tipsen! :)
Henrietta Nylund

Julia    •  

har ett puder därifrån :)

Dixi Wonderland    •  

Jag vill också testa NYX sprayen och deras "contour sticks" :D

Natalie Salazar    •  

har massa från nyx älskar det :D

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh jag gillar verkligen NYX. Har dock hört att Wonderstick inte är något vidare, den krackelerar väldigt tidigt :(










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!