Nytt i sminkväskan

I mitt paket från Brallis som innehöll mina sminkborstar från BH cosmetics (bilder kommer snart!) fanns även dessa små godingar till mitt egna bruk! Är övrigt helt chockad över frakttiden! Lade min beställning sent på torsdag kväll och på måndag morgon var paketet klart för uthämtning!
 
Har länge funderat på att köpa en Dipbrow Pomade från ABH men har hittat denna från NYX som ska vara exakt samma men för nästan tre gånger billigare! Och denna Miracle Complexion Sponge från Real Techniques har jag funderat på länge och nu är den äntligen min! Får se vad jag hittar på för trolleri i ansiktet med denna ;)

Har du testat någon av dessa?
 


Alice Larsdotter    •  

Åh måste också införskaffa mig en sånär sponge!

Jaa det var verkligen supergott! Det borde du göra! :)

Linn Strömberg    •  

Åh har funderat på att köpa det där ögonbryns grejen från NYX

Nathalie Tegelstam    •  

Har faktiskt inte testat Nyx men skulle verkligen vilja! :) kram

Sara Ekman    •  

Nice :)

Matilda    •  

Vad roligt med nya produkter!

Nora bååth    •  

Alltid kul med nya produkter :D

Amanda Engberg    •  

Så härligt med lite nytt! :)

VVERONICAS - fashion blog    •  

Underbara saker verkligen! :) Åh vad härligt tjejen!

sandra    •  

alltid kul med lite nytt :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

roligt med lite nytt :)

Jag har utmanat dig i en bloggutmaning :)
http://evahle.se/2015/september/bloggutmaning-2.html#comment

Viktoria Eriksson    •  

roligt med nytt! :)

Ida    •  

Har den svampen från RT, tycker det är riktigt bra! Måste också testa den ögonbrynsprodukten från NYX! :)

S A N N A♥    •  

Har velat testa en sån där svamp också, men de blir så smutsiga!!

Ida    •  

Vad kul med nytt, hade också velat testa brow pomaden från NYX!

Nathalie Tegelstam    •  

Kul med lite nytt i sminkväskan! :) kram

Prietha    •  

Måste spana in pomaden!

Isabella Huynh    •  

alltid roligt med nytt smink :)

Maja H    •  

Va kul med nytt, har alltid velat testa den makeup spongen från real t, men aldrig köpt den haha ..
kramis

rebeccafornstedt.blogg.se    •  

älskar när frakten går fort!

bohobando | Skönhet & Livsstil    •  

Jag har spanat på Nyx Tame & Frame, läser jättegärna en recension på den sedan.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!