Nya favoriter

Black and nudeJag har länge vetat om märket Esprit och till och med varit in i flera av deras affärer, men jag har aldrig riktigt fastnat för märket tidigare, ända tills nu! När jag var inne och kikade på deras webshop blev jag helt chockad över hur sjukt mycket fint de faktiskt har! 
 
Jag gillar speciellt mycket deras klockor och smycken och har kollat på olika klockor från dem flera gånger tidigare! Speciellt den ovanför var verkligen to die for och skulle väldigt gärna äga en sådan klocka! Väskan ovan är faktiskt precis det jag har sökt efter hur länge som helst och är ganska så säker på att jag kommer att beställa hem den. Min väska jag har nu är i ungefär samma modell och den har verkligen börjat ge upp så en ny väska skulle inte sitta helt fel! Skorna och kappan var också verkligen sjukt snygga och skulle gärna få flytta in i min höstgarderob! Det fanns även en hel del andra sorters skor som var sjukt snygga!
 
Allt på bilden ovan förutom klänningen kommer från Esprit! Skulle ha kunnat lägga ännu flera saker till på kollaget då det fanns så sjukt mycket fint men dessa alla ovan var mina favoriter! Priserna är inte heller så värst dyra som man kanske skulle tro så det är verkligen ett stort plus! Jag kommer helt klart att hålla ögonen öppna för detta märke i framtiden och ta en titt inne i affären som finns här i Vasa!
 
Äger du något från Esprit? 
 


Jessy    •  

Nej äger inget därifrån, men klänningen var ju himla snygg!

Caroline    •  

Åh vad mycket fint!

ebba    •  

så mycket snyggt!
svar: tack så jättemycket :) kram

Josefine    •  

Galet snygg kappa o klocka!

linah    •  

åh va snyggt:D!

ERCI    •  

grymtgrymtgrymt snygggt!!!

Sara Ekman    •  

Så snyggt! :) Jag har en klocka från Esprit :)

Linn Strömberg    •  

Älskar såna där snörningar som klänningen har, så snyggt!

--------> Nettan <-------    •  

Vill ha allt :P :P


http://nouw.com/Nettan

MALIN    •  

Klänningen är en favorit hos mig! Jättefin!

Malin Thorell - hobbyfotograf    •  

Snygga stövlar :) Jag äger ett par klackskor som jag köpte för flera år sen på Esprit inne på Marieberg galleria, kan fortfarande ha dom :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Skorna var sjukt snygga! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så fina grejer!

VERONICA - fashion blog    •  

Åååh vad läckert!! :) Gud så snyggt tjejen!

Christina    •  

Så mycket fint :)
Jag hade en del Esprit-saker som yngre, men inte längre tyvärr.

Julia Hörnfeldt    •  

Jag måste verkligen hålla med dig, det var snygga saker dom hade men tyvärr äger jag inget från dom... :(

sandra    •  

älskar klänningen!

Prietha    •  

Mycket snyggt!

linah    •  

vilken är din favorit utav dessa?:D <3

S A N N A♥    •  

Åh vad snygg kappa!! Har aldrig köpt något från Esprit, de är inte riktigt min prisklass:)

Amanda Engberg    •  

Så snygg klocka! :)

Jenni    •  

Åh så mycket fint! Har länge sökt efter dylika skor nu till hösten, så tusen tack för detta blogginlägg :D

Alva    •  

Älskar klänningen!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!