Jag är så taggad!

Jag har nu äntligen tagit tag i att köpa en kompakt systemkamera som jag har funderat på hur länge som helst! Nu har jag då beställt en vit Sony A5000 och är så glad! Är så sjukt taggad på att få hem den och att få börja testa den :)
 
Har haft som mål att få beställt den och hemsickad före vi åker iväg till Spanien, och det är ju om två veckor vi åker (!!!!) så nu var det verkligen dags! Har varit ganska säker på mitt beslut om vilken kamera jag skulle välja nu ett tag så har bara inte fått beställningen gjord förens nu, men nu känner jag mig verkligen lättad, en sak avklarad före resan nu i alla fall!
 
Har du några erfarenheter av denna kamera?
 


Amanda Jönsson    •  

Är så nöjd med min sån kamera, det enda jag inte gillar är att det inte finns någon manuell fokus! Men det är ju inget egentligen, bara jag som gillar att ha kontroll :P

Malin Thorell - hobbyfotograf    •  

Åh va roligt :D

Svar: Ja eller hur! :D
Henrietta Nylund

Lucy    •  

Jag har aldrig haft den men hört att sonys märken är väldigt bra :)

linah    •  

men åh va kul:D!! <3

bohobando | Skönhet & Livsstil    •  

Min erfarenhet är att jag är sjukt avis på dig nu!!! hahaha ;) Läser jättegärna en recension sen för jag har spanat på denna pga skärmen. Kram

Sanna | Beauty & Bride    •  

Åh vad kul att det blev den :) Om du har Camera Raw så se till att ställa in den på att fota både RAW & JPEG så att du kan redigera bilderna, det blir roligare :) Du kan också lägga in bilderna direkt i mobilen, då de två skapar en Hot Spot sig emellan. Så värdefullt för tex Instagram :)

MALIN    •  

Vad spännande :) Är själv lite sugen på en ny kamera..... Kram

Maja H    •  

Den är skit bra ju! Har testat den lite då min kompis har en!
kramis

Linn Strömberg    •  

Vad roligt! :D Har aldrig testat eller hört talas om, men jag håller tummarna för att den är riktigt bra!

S A N N A♥    •  

Förstår att du är taggad, ser så bra ut!

Nora Bååth    •  

Vill också ha en liten och kompakt, men högst på önskelistan är just nu en gorpo :D

Lina    •  

Har kameran och älskar den verkligen! Den har allt jag behöver och lite till! Hoppas du blir nöjd med den :)
Nouw.com/linzies

ebba    •  

åh så kul!
svar: tack fina du <3 kram

EMMA    •  

Ååh så fin!!!

linah    •  

sv ; samma här! köper alltid minst 3-4 nya tjocktröjor på hösten/vintern
haha!

Amanda Engberg    •  

Så roligt! :)

Prietha    •  

Åh så kul!! Hoppas den är jättebra :D

Svar: Hoppas verkligen det jag med! :)
Henrietta Nylund

matilda    •  

åh låter som ett bra köp! ska bli kul att se bilder sen tagna med kameran :)

Fanny lyckeke    •  

Kolla in mitt inlägg om kameran, har en likadan! http://fanlyc.se/2015/september/my-camera.html 😘

corneliaeriksson.blogg.se    •  

ÅHH! Vilken lycka! :D

Svar: Jaa eller hur!!
Henrietta Nylund

Liene Svärd    •  

Vad kul med ny kamera! Den ser ball ut.

VERONICA - fashion blog    •  

Men åh vad roligt! Vill verkligen ha en jag med! :) Kul! Ha en fantastisk dag fina du!

Cassandra Haraldsson    •  

Åh den verkar ju riktigt bra! :)

Sara Ekman    •  

^Åh vad kul :)

Anonym    •  

Hur mycket kostade den, och vart är den ifrån? Är den bra till att filma?

Svar: Betalade 400€ för den på Gigantti (finska elgiganten)! Har bara testat att filma en gång men kvaliteten blev riktigt bra!
Henrietta Nylund

Pauline    •  

vad kul! :)

Josefine    •  

Vad roligt! Hoppas att den blir bra :D

SOFIA    •  

Åh så kul! Hoppas den är bra :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!