Friday, I'm in love!

Två bilder på hur min systers hår blev igår! Hon har helt naturlig färg och detta är också alltså min naturliga hårfärg! :)

Idag hade vi en kort dag i skolan och slutade redan klockan 13:30 vilket vi kommer göra varje fredag denna period.  Ikväll ska jag och William gotta oss lite extra och köpa Subway och bara mysa eftersom att vi inte kan göra så mycket annat då hans ben inte ännu har läkt helt och hållet. 

Så det är kvällens planer hittils och imorgon står det jobb på schemat (som vanligt) och på söndag är jag ledig vilket kommer bli superskönt! 

Vad ska du hitta på i helgen?





S A N N A♥    •  

Det blev verkligen så fint & skönt med kortdag för dig!!

Josefine    •  

Skönt o sluta tidigt :D

Evelina    •  

åh vad fint!

Linah    •  

Snyggt!!

Maja H    •  

Men hur snyggt!!!

Emma Engström    •  

Så otroligt fint!!

Lucy    •  

Va mysigt att ni ska gotta oss och hoppas hans ben snart blir bättre och hennes hår blev jätte fint :) I morgon ska jag och min fästman ha dejt night och på söndag blir det vila :)

Amanda Engberg    •  

Så skönt att sluta tidigt! :)

ebba    •  

superfint!
svar: tack så mycket :) kram

Amanda Jönsson    •  

Så fint hår!

Prietha    •  

Åh så fint!! Jag jobbar hela helgen, dock bara på eftermiddagen så har förmiddagarna lediga till att ta det luuugnt :D

Linn Strömberg    •  

SNYGGT!

Nora Bååth    •  

Hennes hår blev verkligen så himla fint!

Elin    •  

Shit, vilket fint hår!

Matilda    •  

åh vilket fint hår!

Viktoria Eriksson    •  

så fint det blev! :)

Jennifer    •  

Åh vad fint det blev! Synd att jag bor i Esbo, annars skulle jag gärna komma dit o få mitt hår fixat! Trött på att lägga massa pengar o ändå bli bara halft nöjd när ni verkar lika duktiga :)

MALIN    •  

Wow, vad vackert!

Pauline    •  

oj så fint hår!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!