Blending eye brush

 Äntligen har jag skaffat en ordentlig borste för att lägga färg i creasen eller bara blenda ut sminket på ögonlocket! Denna var en riktig budgetvariant från E.l.f. och den blev min för endast 4,50 € / ca. 40 kr! 
 
Har testat denna några gånger nu och den är faktiskt riktigt bra för att vara så billig! Den känns riktigt mjuk och härlig på ögat och gör jobbet bra! Kan verkligen rekommendera denna om ni söker efter en liknande sminkborste, eller vilka som helst sminkborstar! E.l.f. har ju hur många sminkborstar som helst! :)
 
Äger du något från E.l.f.?


Emelie Pahlin    •  

Bra tips! :D

Sara Ekman    •  

Nice :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Bra tips!

Caroline    •  

Jag har också just denna borste som jag älskar, den har perfekt storlek och är lagom mjuk. Jag har även många andra produkter från E.L.F, men jag gillar läppstiften (de i silvrig förpackning), ögonskuggsprimern och deras baked blush mest.

S A N N A♥    •  

Har varit inne på elf och tittat men aldrig hittat något!!

Julia    •  

jag hade smink från elf förut för några år sen :)

Prietha    •  

Borsten var ju superfin också! Inte svar som alla andra ;)

Matilda    •  

Bra tips!

Linn Strömberg    •  

Har ett puder och en läppenna från Elf, är riktigt nöjd med produkterna ^^

EMMA    •  

Åååh så fina ögonskuggor!! :o

Amanda Engberg    •  

Jag äger inget men skulle gärna vilja! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Underbar färgskala på paletten, såå så vacker :) Kramar fina duu! Ha en grym dag!

Sofia    •  

Nice, riktigt bra pris också!! Har också en borste från elf, en blending brush som jag älskar!!

Anonym    •  

Jag önskar att jag kunde använda ögonskuggor!

Släpp taget. följ flödet    •  

Jag har aldrig hört talas om märket ens haha! Vilken affär köpte du det i?:)

Svar: Det är inte ett så vanligt märke men det finns en återförsäljare här i staden jag bor i och dom samarbetar med ett apotek så var där och köpte det! Har dock ingen aning var man kan få tag på märket i Sverige, men det löns att kolla via nätet! :)
Henrietta Nylund

Sara    •  

Åh det kanske är en sån man ska satsa på, skulle verkligen behöva en ny! :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt! :)

Jeanette    •  

Vad roligt med lite nytt :)

Matilda Wikblom    •  

bra tips! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Jag har några saker från elf men använder det aldrig :)

Dixi Wonderland    •  

Jag äger inget ifrån dom faktiskt men jag har hört mycket fint om dom :)

Ellen Gräntz    •  

Åh vad fin din nya bloggdesign är!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Kul att du är nöjd! :) Visste inte att de har börjat sälja i butik nu :) Jag jobbade med e.l.f för några år sen :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!