Black x Black

 
black x black
Höst outfit som jag har lagt ihop via Polyvore! Fick äntligen problemet med storleken på kollagen löst, så nu ska det fungera i framtiden också! 
 
Är så kär i knee high boots och skulle mer än gärna äga ett par i både svart och beige! Skulle dock vilja ha ett par med låg klack så man kan använda dom i skolan osv utan problem! Kappan från Jacqueline de Yong har jag blivit totalt förälskad i! Inte alls dyr och perfekt basic kappa. Får se ifall jag beställer hem en i svart eller vitt!
 
Hela denna outfiten skulle jag mer än gärna ha på mig i höst med ett par svarta strumpbyxor till! Så snyggt enligt mig! :)
 
Skulle du ha på dig denna outfit?


Linn Strömberg    •  

Polyvore är så jäkla bra för klädinspo och collage! :D

Svar: Ja, eller hur? :D
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Ruskigt snygg klänning!

Jennifer    •  

Precis sådär skulle jag gärna gå runt i höst!! Har länge spanat på de där örhängena… :)

Julia    •  

Så snygg! Älskar skorna!!

Julia    •  

fina saker :)

Sara Ekman    •  

Läckert :)

S A N N A♥    •  

Åh vad snyggt!!

Liborius    •  

ja lätt:D

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Wow, den gråa var sjukt snygg! :)

Amanda Engberg    •  

Så snyggt! :)

milina.blogg.se    •  

Snyggt! Och fin ny design du har! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Lady Mischievous    •  

ja jag med.. snyggt! älskar den gåra och stövlarna!

Emelie Pahlin    •  

Jag skulle verkligen vilja bära den här outfiten! Så snygg kappa!

Sofia    •  

Så snyggt!!

Supersnygg outfit! :) Bokstavligen älskar printet från Malene Birger, har mobilskalet och halsduken :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Gillar klänningen men stövlarna är inte riktigt min stil, passar verkligen inte i stövlar :(

Karin    •  

Inte riktigt min stil men visst, absolut :)

Josefine    •  

Snyggt! Gillar verkligen klänningen :D

Matilda Wikblom    •  

vill ha börsen och klänningen :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Älskar skorna :)

linah    •  

åh va snyggt!!

Pauline    •  

snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Supersnyggt! :)

Ronja    •  

Så snyggt alltihopa!

Rebecka    •  

Så mycket snyggt! Älskar klänningen :D

Svar:
Tack fina du ♥

Kram

Bec    •  

Åh vad snyggt!

Clara    •  

Jättesnygg klänning!

Sam    •  

jag älskar :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!