Bästa hårsnoddarna

Jag har använt mig av liknande budgetvarianter av Invisibobble i flera månader nu men efter att två stycken gick sönder precis före jag skulle till jobbet (och jag hade inte extra med mig) så tyckte jag att jag skulle testa på den äkta varan och se om det är bättre kvalité!
 
Har använt dessa endast en gång och kan redan märka skillnad! De är mycket mera stabila och det krävs exakt tre varv i mitt hår. I dom förra var tre varv för löst men fyra varv för spänt, så det var lite jobbigt. Materialet känns också mera hållbart, så får hoppas att dessa håller mer än ca 1 månad!
 
På första bilden ser ni alltså varför dessa är bättre än dom vanliga svarta hårsnoddarna! För mig har jag märkt att jag aldrig får huvudvärk i slutet av dagen och svansen börjar inte heller ''säcka'' ihop sig efter någon timme som det gör med dom svarta! 
 
Vilken typ av hårsnoddar använder du?


Louise    •  

Åh dom är så bra!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Tack för tipset, ska prova dem :)

SOFIA    •  

Jag använder mig fortfarande av de vanliga svarta men de där såg ju spännande ut haha :)

Sara    •  

Åh är så sugen på att testa dem! :)

ebba    •  

har så länge tänkt köpa sådana men inte hamnat på stan på länge, får köpa i london! jag använder vanliga tofsar, utan metallbit eller vad det heter :) kram

ebba    •  

kommentaren var ifrån mig ;) kram

Linn Strömberg    •  

Jag använder bara svarta från hm :p Borde köpa några som är bättre för håret!

Nora Bååth    •  

Vill så gärna testa dem :)

Elin    •  

Verkar vara bra hårsnoddar! Aldrig sett tidigare, bra tips där! :) Kram

Amanda Engberg    •  

Använder också sådana! :)

milina.blogg.se    •  

Tack för tips! :D

VERONICA - fashion blog    •  

Grymt tips tjejen! Hört att dessa ska vara grymma, bör testas!! :) Kramar fina du

Nina    •  

Jag använder både dessa samt svarta i tygliknande material som jag köpte på Combo loppis var de har en massa nya saker billigt :)

Prietha    •  

Vart kan man köpa dessa??

Sara Ekman    •  

de använder jag också :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Jag brukar använda vanliga svarta, men dessa kanske är bättre..

Svar: Tycker dessa är såå mycket bättre! :)
Henrietta Nylund

Julia    •  

nice! :)

Pauline    •  

använder också sånna, så bra!

S A N N A♥    •  

Åh måste testa dessa

Anonym    •  

Men va?! Får man huvudvärk av hårsnoddar? Det har jag aldrig hört talas om :) Men att det sliter på håret det kan jag hålla med om.

Svar: Om man har en tillräckligt spänd svans får man riktigt ordentlig huvudvärk! Dessa ger dock ingen huvudvärk alls hur spänd svansen än skulle vara :)!
Henrietta Nylund

Emma    •  

Använder bara vanliga svarta utan metall på, men får sån extrem huvudvärk efter några timmar och måste gå och spänna den hela tiden, så detta kanske är något för mig att testa också :)

julia lindqvist    •  

Åh, måste verkligen prova! Borde passa bra för mig med långt och tjockt hår :)

Emelie Pahlin    •  

Har hört mycket bra om dessa, måste skaffa mig ett par själv snart!

Julia    •  

De är ju så bra!!

Linnéa Pyrrö    •  

Åh vart nog ett år sen jag köpte dessa tofsar. Älskade de i början men tycker ej de håller bra i mitt hår tyvärr, annars super bra ide! Som ej sliter alls nästan.

Amanda    •  

Vill också testa de där!

Minna    •  

Vart har du köpt dem??

Robex Lundgren    •  

fint

Maria at inredningsvis    •  

Bra tips där :) hårsnoddar försvinner alltid för mig de är som sockor i torktumlaren haha

Idag har jag förhöjande inredningstips på bloggen :)

Ha en fin ny vecka!

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Linnea    •  

Bra tips! Måste prova!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!