Tre saker jag...

3 saker jag ser fram emot
- Praktikperioden som börjar snart
- Julen
- Att bli färdig frisör

3 saker jag gillar 
- Att vakna upp brevid pojkvännen
- Att sminka mig i lugn och ro
- Kolla på videos på youtube eller serier

3 saker jag inte gillar
- Oärliga personer
- Tidiga morgnar
- Vatten

3 saker jag vill
- Ha kortare skoldagar
- Resa oftare 
- Bli mera social

3 saker jag borde
- Ta tag i mina två oskrivna prov
- Bara ta det lungt
- Rensa bort allt gammalt smink

3 saker jag pratar om ofta
- Smink & skönhet
- Mat
- Jobbet

3 saker jag önskar mig
- En ny väska
- Mera kläder
- Att kunna resa mera

3 saker jag blir lugn av
- Att lyssna på musik
- Duscha
- Mysa med katterna eller hunden

3 saker jag har gjort den senaste veckan
- Varit ute och ätit med klassen
- Gjort klart massor av inlägg
- Experimenterat med min nya kamera

En bild från första dagen här i värmen!




Släpp taget. följ flödet    •  

Vilken rolig lista! :) Kul att läsa :)

Rebecka    •  

Vad roligt att läsa :)

Svar:
Vad roligt att du tycker det, vad glad jag blir :D

Kram

Julia    •  

rolig lista :)!

Skogsraah ☾    •  

Kul att läsa :)

SANDRA JOHANNA    •  

var och i vilken skola studerar du till friös?:)

Netti Starby    •  

Vilken bra lista och det här var roligt att läsa! Kram

ebba    •  

så kul inlägg!
svar: ja men verkligen :) kram

N A T H A L I E    •  

Vilken rolig lista, såå kul att läsa! :)

Emma Engström    •  

Önskar mig verkligen en ny väska jag också, alla mina har gått sönder! :o

sandra    •  

kul att läsa :)

Isabella    •  

åh ja, att vakna upp bredvid pojkvännen är bland de bästa som finns!

Linn Strömberg    •  

Roligt att läsa finis!

linah    •  

älskar bilden!!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härlig lista! Önskar också att jag kunde resa mer.

sandra    •  

kul att läsa :)

Isabelle Johansson    •  

Åh vad fin du är :-)

Isabella Huynh    •  

roligt att läsa :) bra lista!

ISA    •  

ÅH! julen!! agreee på den ;)

Elin    •  

Så fin <33

Amanda Engberg    •  

Det var roligt att läsa! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!