Tacos på fredag

Så skönt att det äntligen är fredag! Denna veckan har gått sjukt snabbt vilket är riktigt skönt! 

Idag har jag och William hunnit äta tacos och nu ska vi inte göra något annat än ligga i sängen och titta på Bones resten av kvällen. 
Selfien ovan är inte ny, men hade helt glömt bort den så den fick komma med i inlägget idag! Den påminner mig lite om att det är dags att färga ögonbrynen igen, de börjar bli så ljusa nu!

Imorgon blir det jobb för min del men det är kvällsskift vilket betyder att jag kommer få sova länge imorgon! 

Vad hittar du på i helgen?


felicia    •  

åh tacofredagar är ju bäst!

Elena    •  

Låter som en härlig kväll och gott med tacos! :)

Jag har blivit utvald och har chansen att bli veckans blogg hos besöksbloggen. Skulle bli så glad om du ville rösta på min blogg (Elenalouise) Väljer slumpmässigt ut tre stycken som får en länkning på min blogg!

http://bloggar.xn--beskstoppen-tfb.se/
Röstningen finns lite längre ned på sidan och sen till höger!

Släpp taget. följ flödet    •  

Åh här blir det också tacos fast hos några vänner ikväll! :)

Prietha    •  

Tacos på fredag är standard ;)

Maja H    •  

Så gott!
Fin bild :*

Jeanette    •  

vad gott med tacos :)

Sandora    •  

Åh men va mumsigt!

Sofia    •  


Åååh vad gott!! Ikväll ska vi ha pizza kväll :)

MALIN    •  

Tacos är minsann aldrig fel! Så himla gott :) Kram

sandra    •  

gott!

Isabella    •  

gott med tacos :)

Hemma Hos Felicia    •  

tacos är såååå gott!! :D

Svar: Jaaa, eller hur? :D
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Åh vad mumsigt!

ALEXANDRA SALOMATIN    •  

Kolla gärna in min blogg, du kommer att älska den!! ♥

N    •  

Åh vad gott med tacos!

linah    •  

fin du är!

Julia    •  

gott med tacos :)

VERONICA - fashionblog    •  

Åååh tacos är ju stora favoriten på helgerna! Mums vad gott :) Ha en toppen helg fina du!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Mums så gott med tacos! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

mums

Pauline    •  

älskar tacos!

Maria    •  

Mums så gott, länge sen jag ätit det! :)

Rebecka    •  

ÅH vad gott! Vi ska äta tacos ikväll, hehe :)

Svar:
Jag kände samma sak, men har testat några och har kommit fram till att jag passar i dom som är lite längre i modellen :)
Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!