Sony a5000

Alltså jag är helt kär i min nya kamera! Hämtade den på fredagen och har nu under de tre dagarna jag har haft den hunnit testa den lite och lekt med lite inställningar osv! 

Är supernöjd med kvalitén på bilderna och det gick supersmidigt att ansluta till wifi med telefonen och överföra bilder och ta bilder via telefonen! 
Ovanför har jag några testbilder av lite olika motiv och ljus osv. Så om det är någon som är intresserad av denna kamera kanske man får en bättre inblick hur bilderna blir :) 

Då man tar närbilder blir det verkligen superbra kvalité och fastän bländartalet är högt på mitt objektiv blir bakgrunden rätt så suddig! Så får se ifall jag ens kommer behöva köpa ett till objektiv i framtiden! :)


Louise    •  

Åh vad roligt med en ny kamera!

Zaisha <3    •  

har också den kameran men får inte till så snygga bilder som dig. Har försökt ta ögon bilder i 100 år nu.

Svar: Vad konstigt, för mig funkar det hur bra som helst :/
Henrietta Nylund

linah    •  

såå snygg kamera:D älskr den!!

Linn Strömberg    •  

Verkar fungera jättebra ju! :D

valeria    •  

såg super bra ut! har länge funderat på att införskaffa mig en sådan, hur mycket kostade den? :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Åhh, roligt med sådan kamera!

Lucy    •  

vad roligt med ny kamera och att den är bra :D

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Zara    •  

Fina bilder!

Jessy    •  

Vad heter modellen?

ebba    •  

åh avis jag blev nu!
svar: ja verkligen supermysigt :) kram

JoJo    •  

snygg kamera och kvalitén på bilderna är ju jättebra! :D

Nathalie Tegelstam    •  

ååh den kameran är verkligen såå snygg! :) kram

Ellen Gräntz    •  

Vad roligt med ny kamera! Vill också byta.

MALIN    •  

Kul med en ny kamera! Den verkar jättebra! Ska bli spännande att se fler bilder du tagit med den :) Kram

N    •  

Fina bilder! :)

Amanda Engberg    •  

Så roligt! :)

Bellah - livet i USA    •  

Åh vad fina bilder det blir!

Netti Starby    •  

Vilken fin kamera :-D Kram

ERCI    •  

Åh vad jag vill ha den kameran! kram

Cecilia Johansson    •  

Oh! Finns det självutlösare på den?
Letar själv efter en kamera ;)

Svar: Man kan ställa in så att den tar bilden efter 5 eller 10 sekunder om jag inte minns fel med hur många sekunder det var och så kan man använda telefonen som fjärrutlösare om man har en smartphone! Så smidigt :)
Henrietta Nylund

Pauline    •  

så roligt :) fina bilder!

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

Så söt den var!

Svar: Ja, visst! :D
Henrietta Nylund

fannygustav    •  

Åh! Vi använder också den kameran och den är verkligen suverän! :)

GirlTyping    •  

Vilken bra kamera, supersöt också :)

Svar: Ja eller hur! :)
Henrietta Nylund

lana    •  

Super fina bilder och bra kamera, vill också ha en!

En anhörigs dagbok    •  

Åh, jag har precis också köpt samma modell :) Är jättenöjd med den.

Svar: Åh vad kul! Den är verkligen superbra! :)
Henrietta Nylund

Gun    •  

Den är jättefin och bilderna blir ju riktigt bra! Kul!

JUNITJEJ    •  

Kul att du är så nöjd med kameran!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!