Reversed bucketlist

Har sett att flera bloggare genom tiderna har gjort en såkallad reversed bucketlist. Alltså att man istället för att lista vad man vill göra listar det man redan gjort i sitt liv! Detta verkar som en kul idé så gick in på Weheartit och sökte fram några bilder. :)
Har bott nästan hela mitt liv i ett stort hus på ett riktigt bra ställe, men sedan för 3 år sedan flyttade vi till Solf så min syster skulle kunna ha hästarna på gården. Uppskattade nästan aldrig då att bo där var jag bodde, men nu saknar jag det något enormt! Tur att min pappa ännu bor kvar där så att man får besöka huset då man saknar det!

Jag har ju nu de två eller tre (?) senaste nyåren fått pussa på min härliga William vid tolvslaget! Snart är det ju nyår igen så då blir det ett år till!

I början av högstadiet hade jag faktiskt rosa dip dye i mitt blonda hår! Tyckte det var snyggt just då då precis alla hade det men nu i efterhand så var det nog inte det finaste!

Detta gör faktiskt jag och William lite för ofta känns det som... Mest på sommarlovet om det är dåligt väder eller på andra lov! Skönt ibland, men inte för ofta!

Och jag har ju nästan alltid haft rätt så långt hår (förutom då min frisör i lågstadiet alltid förstörde mitt hår)! Men i alla fall, vissa kan ju helt enkelt inte låta håret växa längre och mitt växer nog egentligen inte så mycket längre än vad det är nu! 

Om detta var ett intressant/kul inlägg så kan jag helt klart göra en fortsättning (eller flera) någon gång! Häng med och gör samma sak du med och berätta gärna det i en kommentar nedan om du gör det så får jag kika in och läsa! :)



VERONICA - fashionblog    •  

Faaantastsikt inlägg! :) Kramar tjejen!

Emma Engström    •  

Härlig lista, har faktiskt inte sett den förut om jag ska vara ärlig! :D

Cassandra Haraldsson    •  

Så bra bucketlist :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Så kul med dessa listor! :)

Linn Strömberg    •  

Har aldrig sett detta, vad roligt att se och läsa :D

björkis    •  

Haha vilken rolig ide!!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul att läsa! :)

Julia    •  

kul idé! :)

MALIN    •  

Dessa inläggen är så mysiga att skrolla igenom! Bo i ett stort hus skulle jag gärna också vilja göra... Kram

linah    •  

finns så mycke man vill göra ! <3

Nimo    •  

Roligt inlägg!

Prietha    •  

Men gud så roligt inlägg, måste testa!

Marlene S.R    •  

vad smart med en reversed bucketlist! Det kanske jag också prövar att göra någon gång:)

LINNEA    •  

Åh va roligt att se! Har missat denna "trend". Kanske också ska göra ! KRAM










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!