Resetips

Nu är det mindre än en vecka kvar tills vi åker med William till Spanien i en vecka så täntke att det börjar vara lite lägligt att skriva lite om resor nu när det börjar vara dags!
 
Jag är en sådan person som brukar drömma om olika resor via olika sidor om jag inte har någon resa nära inplanerad, och några av mina favoritsidor att kolla på är Apollo för resor till lite varmare länder, Expedia och Hotels.com för lite blandade resor!
Det är verkligen så kul att kolla på olika resor och hitta på olika saker man skulle kunna göra under resan och helt enkelt bara drömma sig bort, är jag den enda som är en sådan person som gör sånt?
 
Om du ska beställa en resa snart eller i framtiden så kan jag tipsa om Rabble.se som erbjuder rabattkoder till det mesta! Om ni klickar på länkarna ovan så kommer ni direkt till företagens rabattkoder och kampanjer just nu, bra va? Jag kommer i alla fall att använda mig av Rabble nästa gång jag bokar en resa :)
 


MALIN    •  

Rabble har jag aldrig kollat in. Brukar däremot ha ett öga på Groupon!

Emma Engström    •  

Åh vad härligt det skulle vara att resa just nu! :)

N    •  

Älskar att resa!

matilda ♥    •  

Superbra tips ju! Älskar verkligen att resa :)

Sara Ekman    •  

Älskar att kolla resor, gör det jätteofta :)

Jessy    •  

Åh, gud va härligt! Hoppas ni får det toppen :D

Dixi Wonderland    •  

Va härligt med resa :D

Svar: Ja, ska bli så kul att komma iväg ett tag :)
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Vilka jättebra tips! :) kram

Nathalie Tegelstam    •  

Vilka jättebra tips! :) kram

ebba    •  

tack för tipsen!
svar: tack så mycket :) kram

Linn Strömberg    •  

Riktigt bra tips!

linah    •  

jättebra tips!!

Amanda Engberg    •  

Åh så roligt! :)

VERONICA    •  

Underbara bilder och underbart tips! Faaantastiskt!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Oj vad härligt med en resa! Jag längtar verkligen utomlands..

Maria    •  

Om du vill hitta ännu mer reseinspiration så kan jag rekommendera facebook-gruppen "Rese- och utlandsbloggar" (https://www.facebook.com/groups/reseochutlandsbloggar), där man kan dela sina egna rese- och utlandsrelaterade blogginlägg, men man får även vara med bara för att läsa andras inlägg och hitta inspiration :)

Svar: Tack så mycket för tipset! Ska helt klart gå med i gruppen! :) kanske också då kan lägga lite inlägg från resan sedan dit :)
Henrietta Nylund

Matilda Wikblom    •  

åh så härligt med solsemester :)

Svar: Jaaa, är såå taggad! :)
Henrietta Nylund

jos    •  

Härligt att få resa!

Pauline    •  

bra tips! åååh det är ju så härligt att resa!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!