Pancho Villa

Har precis varit och ätit med en del av flickorna från vår klass till Pancho Villa! 

Jag tog en baconburgare och det var verkligen gott! Har inte varit så nöjd med mina tidigare besök till restaurangen, men denna gången var det faktiskt bra! Tar nästan varenda gång jag är på restaurang hamburgare, så tråkigt, men då vet man i alla fall vad man får! :) 

Imorgon är det sista dagen före vi får höstlov i lite över en vecka vilket kommer bli så skönt! Blir kanske en roadtrip till Jakobstad för att äta på Friends&Brgrs på fredag så får se om det blir av sedan! :)

När får du höstlov?


Julia    •  

så gott :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Såg ju helt underbart ut :)

a n n i k a    •  

Super mumsigt :D

Jessy    •  

Men gud va mysigt och gott :D

Emma Engström    •  

Så mumsigt! :D

linah    •  

åh va härligt :D!

daniela    •  

inget höstlov här inte :D

Linn Strömberg    •  

Vad mysigt :D

Sara Ekman    •  

Gott :)

Angelica    •  

Vad gott det ser ut! :D Jag har ju inte höstlov längre, tyvärr :( haha

Dixi Wonderland    •  

Ser jätte mysigt ut :D Tyvär har jag inte höstlov, många år sedan som jag hade de ;)

VERONICA - fashion blog    •  

Gud så gott och framförallt mysigt! Härligt fina duu! :) Kramar!

sandra    •  

gott!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Åhh. Blev helt sjuuukt sugen på hamburgare nu!

Nathalie Tegelstam    •  

Åh va mysigt och det ser verkligen såå så gott ut! :) kram

Amanda Engberg    •  

Så mysigt! Får det v.44 :)

Terese    •  

Åh så gott!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!