Ny väska

Äntligen har jag skaffat mig en ny väska! Har klagat på att min väska är så sliten i hur länge som helst så det var verkligen dags för en ny!
 
Denna kommer från Esprit och jag skrev ju om denna tidigare i ett inlägg som ni hittar här! Gillar verkligen att den har flera olika fack man kan lägga sina saker i. Min förra favoritväska från Mango hade bara ett litet fack och denna har hur många som helst! Väskan är också i min favoritfärg då det gäller kläder och accessoarer, alltså beige! 
 
Har inte hunnit använda denna ännu men gillar verkligen den redan! 


Zaisha <3    •  

jättefin!!

bohobando | Skönhet & Livsstil    •  

Så himla fin!

daniela    •  

jättesnygg!

Celine    •  

Snygg!

N    •  

FIn! :)

Josefine    •  

Super snygg!

Släpp taget. följ flödet    •  

Den var superfin!!

linah    •  

jättesnygg!! <3

Isabella    •  

men så snygg!

Prietha    •  

Jättefin!!

MALIN    •  

Jättefin väska! Älskar färgen, speciellt nu inför hösten :) Kram

Maja H    •  

Så snygg!!

Linn Strömberg    •  

Så fin!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken snygging!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt! :)

Isabella Huynh    •  

vad snygg!

Emma Engström    •  

Riktigt snygg! :D

Felicia Karlström    •  

Riktigt fin!

matilda ♥    •  

Den var verkligen SÅ fin! :) älskar färgen på den!

Jessica    •  

Så snygg väska :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!