Min favorit inspirationskälla

Nu när det äntligen är höstlov tänkte jag bjuda på några bilder på några arbeten i skolan! 

Nu har vi äntligen fått börja göra mera uppsättningar i skolan! Förra året gjorde vi kanske två styckna på hela året så det känns riktigt kul att få göra det nu! På dom två första bilderna är några snabba uppsättningar jag har gjort på Nathalie och den sista bilden är en uppsättning som alla skulle göra på varann en dag i skolan! 

Jag gillar att hitta inspiration från olika videos på youtube, man lär sig så mycket via dom! Samma sak gäller det med sminkningar. Youtube är verkligen guldvärt!





Linn Strömberg    •  

Youtube är en sjukt grym källa! Kommer ihåg när jag började sitta vid datorn, kanske var 7 år, då var det inte alls samma sak. Sjukt hur det har utvecklats :D

Sara Ekman    •  

så fina :)

Pauline    •  

vad roligt! så fint!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Oj, vilka fina uppsättningar! Vad häftigt att kunna göra sådana :)

Nathalie Tegelstam    •  

Gud vilka fina frisyrer! :) kram

Nettan    •  

Åhhh vad fint :D :D Härlig blogg du har

http://nouw.com/Nettan

moony    •  

Så fina uppsättningar! Härligt med höstlov också, önskar att jag också fick ha höstlov haha!

N    •  

Ja man kan verkligen lära sig mycket av youtube :)

Amanda Engberg    •  

Så fint! :)

Isabella    •  

Åh vilken fin håruppsättning! :)

Celine    •  

Har du höstlov redan nu? Åh men avis!

valeria    •  

riktigt fina! :)

Marlene S.R    •  

vad fint!

MALIN    •  

Vad fin du är! Och din frisyr - åh! Så himla vacker :) Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!