Hem imorgon

Nu är vi sista hela dagen här i Spanien och Kanarieöarna! Imorgon på eftermiddagen åker flygplanet hemåt mot Vasa.

Fick sol i några timmar idag och plötsligt började det störtregna och nu har det varit några regnskurar de senaste timmarna. Hoppas solen tittar fram snart så vi hinner få lite mera sol! 

Annars så har min kamera inte velat samarbeta med min telefon så har inte fått överfört bilder under resan, men kommer försöka fixa det då jag kommer hem!

Om ni vill se flera bilder från resan kan ni titta in på min instagram (@henriettanylund) och så har jag lagt upp en massa roligheter på min my story på Snapchat under resan (@ettakung)! :)


ebba    •  

helt underbara bilder!

Nora Bååth    •  

Ta tillvaro på den sista dagen i värmen nu :D

MALIN    •  

GUD vad härligt du verkar ha det! Åh! Vad avundsjuk jag blir.... Njut för mig med! Kram

Emma Engström    •  

Hoppas ni fick det fina vädret tillbaka! Så härligt det ser ut :D

Skogsraah ☾    •  

Ni måste ha haft det såå härligt!

linah    •  

såå vackert!! <<3

Linn Strömberg    •  

Tråkigt att det regnar, men njut nu in i det sista <3

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh, såg verkligen underbart ut!

Pauline    •  

underbara bilder! vad tråkigt att det började störtregns :(

Svar: Tack! Ja verkligen :/
Henrietta Nylund

Amanda Engberg    •  

Härliga bilder! :)

Elin    •  

Underbara bilder! :D

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Isabella Huynh    •  

åh vad härligt det ser ut!

Släpp taget. följ flödet    •  

Ni ser ju ut att ha det helt fantastiskt på bilderna iallafall! :)
Hoppas på soltimmar sista tiden nu

ISA    •  

herreeee vad fint det där ser ut. Vill ha värme. NU! <3

Cecilia Johansson    •  

Längtar efter sommaren när jag ser dina underbara bilder ;)

N A T H A L I E    •  

Gud så härligt, underbara bilder tjejen! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Hoppas det blir lite mer sol innan ni åker! :)

Louise    •  

Men ååh vilka härliga bilder!!

Isabella    •  

åh så härligt!

Frida    •  

Härligt! :)

N    •  

Ser helt underbart ut!

daniela    •  

alltså dendär poolen ser så härlig ut!!!

Celine    •  

Så sjukt härliga bilder!

Julia    •  

såg härligt ut :)

M O A    •  

Härliga bilder!

SV: Jaha heter det grynost?? :O

J Eliza    •  

såå fin blogg!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!