Favoriter från topplistan

nelly favoritesPolotröja HÄR / Nike tights HÄR / Overknee boots HÄR / Handskar HÄR / Sneakers HÄR (adlinks)
Jag har varit inne på Nellys topplista som vanligt och valt ut några favoriter nu till hösten därifrån! Såna saker som jag verkligen skulle vilja ha eller verkligen skulle behöva!
 
En av dom sakerna som jag verkligen skulle behöva är ett par nya läderhandskar så att det inte blir för kallt att hålla i ratten då man kör och så att man över huvudtaget inte får kallt om händerna. 
Ett par perfekta gråa träningstights har jag letat efter hur länge som helst och har nu i höst försökt och försökt så gott jag kan att hitta en passlig polotröja, men alla jag har testat har inte passat mig! :(
 
Ett par nya slip-in sneakers har jag velat ha sedan jag köpte mina i leopardmönster! Högst upp på önskelistan är ett par svarta eller vita, men dessa var också riktigt snygga! Och ett par overknee boots skulle inte sitta helt fel nu i höst, så snyggt!
 


Isabella    •  

Åh vilka snygga stövlar!! :)

Jeanette    •  

Så snygga saker :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Tightsen var ju underbara!!

Amanda    •  

snygga saker!

Som tur är är det rätt enkelt för mig med läderhandskar, kan inte ha dem tyvärr. har får få fingrar. Vilket jag i det avseendet är glad för eftersom att det skulle ruinerna mig för det finns fööööör mycket snygga handskar!!!

MALIN    •  

Svar: ÅH det hotellet ska jag kika in! Tyckte verkligen om hur det såg ut genom dina bilder :) Tack för svaret! Kram

Marlene S.R    •  

så snygga saker!

N A T H A L I E    •  

Åh vilka jättesnygga favoriter!:)

Linn Strömberg    •  

Åh nike tightsen! Så snygga

N    •  

Snygga saker!!

linah    •  

såå snyggt!! :D

Emilia    •  

Så mycket snyggt! ♡

ebba    •  

så snygga saker!

svar: åh tack :) första gången på praktiken, har aldrig färgat i skolan än för vi inte kommit in på det. kram

M O A    •  

SV: Ja de hoppas jag med :D

Önska att jag passade i en sån där tröja, de är så snygga! Men icke de haha :( ;)

isabella    •  

fina saker! :)

Emma Engström    •  

Älskar tröjan, så himla fin! :D

Hillevi    •  

Åh, vill ha allt det där!

linah    •  

har du några bra filmtips?:D

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Älskar båda skorna! :)

Pauline    •  

snygga!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!