Dåligt väder och shopping

Snart börjar resan lida mot sitt slut vilket är så surt eftersom att vi hittils bara har haft två soliga dagar. Idag var det dock sol i ungefär 1 timme och då hann jag sola, men annars har det ösregnat hela dagen.

Idag var vi en sväng till Atlantico shoppingcentret som ligger halvvägs till flygplatsen från hotellet. Fick med mig några saker som jag är riktigt nöjd med. Kommer visa all min shopping i ett inlägg då jag kommer hem! 

Vi får hoppas att det blir soligt dom sista dagarna så man hinner få lite färg före vi åker hem! 


Cassandra Haraldsson    •  

Så härligt det ser ut ändå!

Maria    •  

Jo, hörde om att det skulle vara lite oväder på Kanarieöarna nu (eller ja, kanske det drar vidare nu?), vilken otur :/

Svar: Ja sjukt tråkigt just då man är här! Nu har värdet varit riktigt bra och ser ut att fortsätta ännu imorgon! :)
Henrietta Nylund

N A T H A L I E    •  

Men ååh va härligt! Inte alls avis haha :) kram

Matilda    •  

Vad tråkigt med dåligt väder, men skönt att komma bort ändå kanske :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Ser så härligt ut! :) Tråkigt att det regnade dock!

Amanda Engberg    •  

Så härliga bilder! :)

rebeccafornstedt.blogg.se    •  

Fina bilder! Tråkigt att ni inte haft så mycket sol..

N    •  

Härliga bilder!

Nettan    •  

Härlig blogg du har :D :D
Här ska jag kika in oftare.
Tipsar lite om bra smink på min blogg :)
Kika gärna in > http://nouw.com/Nettan

Släpp taget. följ flödet    •  

Håller tummarna att ni får sol de sista dagarna!! :)
Kul med shopping dock!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Synd att ni inte haft så bra väder:/

VERONICA - fashionblog    •  

Faaantatsiska bilder, ser ju helt otroligt ut. Paradis! :) Ha det bäst nu fina du!!

Isabella Huynh    •  

åh vad härligt det ser ut!

Linn Strömberg    •  

Vad synd att det regnade så mycket!

ebba    •  

åh så underbara bilder!
svar: kul att det uppskattas :) kram

ebba    •  

åh så underbara bilder!
svar: kul att det uppskattas :) kram

Pauline    •  

roligt med shopping, härliga bilder!

daniela    •  

ser fram emot att få se dina köp! :)

zara    •  

Så härliga bilder, vill ha sol nu!

linah ''afroeve'' moomba    •  

men sååå fint!!

Amanda    •  

Åh vad tråkigt att inte haft så mycket sol, tur att det är skönt att vara borta iallafall!

Maria Linnea - Wanderlust    •  

Oj vad de ser underbart ut! :)

MALIN    •  

Vad heter hotellet som ni bor på? Det ser SÅ fint ut! Kram

missay    •  

den poolen såg ju inte helt fel ut :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!