Basic outfit

Topp - BikBok / Kofta - ONLY / Jeans - Ginatricot / Skor - Nike Air Force / Halsband - VJ by Isabella Löwengrip
Idag tänkte jag bjuda på en outfit fotad med min nya kamera! Mera om kameran och lite testbilder hittar ni i inlägget under! 
Nu hade det ju redan hunnit bli mörkt där ute så bilderna blev en aning brusiga och då jag överförde dom till datorn och redigerade dom förstördes också en del av kvalitén, så kommer nog i fortsättningen att överföra och redigera via telefonen! 
 
Idag är det ju måndag vilket brukar betyda att jag är supertrött och går omkring som en zombie men förvånansvärt inte idag! Har orkat med både frisörämnena i skolan och även hälsokunskap efter skolan! Var via postlådan då jag kom hem och fick veta att resestödet jag väntat på i över 6 veckor äntligen kom och jag ska få resestöd, så lättad och glad! 
 
Hur har din måndag varit?


Jessy    •  

Min måndag har varit stressig men ändå rätt chill haha!

Zaisha <3    •  

vilken enkel och fin outfit.. gillar koftan lite extra :)

Sara Ekman    •  

Fint :)

Louise    •  

Snygg outfit! :)

linah    •  

snyggt!!:D älskar skorna! <3

Jennifer    •  

snygg outfit! :)

Skogsraah ☾    •  

Snyggt!

Isabella    •  

så fint halsbandet var! :)

ebba    •  

riktigt snyggt!
svar: tack så jättemycket :) kram

Linn Strömberg    •  

Skönt att du inte känner dig så trött <3

Nathalie Tegelstam    •  

Riktigt snygg outfit! :) kram

Lucy    •  

Snyggt !

Julia    •  

enkelt men snyggt :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Snygg outfit, älskar skorna! :)

Brownsugar    •  

Snyggt :)

Amanda Engberg    •  

Snyggt! :)

linah    •  

ha en grym dag snygging!! <3

Netti Starby    •  

Vad snyggt det blev! Kram

VERONICA - fashion blog    •  

Underbart snygga och balla bilder :) Kramar!

jhennifer    •  

Hej! Hoppas allt är bra med dig. Jag har en tävling på bloggen där vinnaren får designa sitt egna skal/ skin. (Jag valde att göra mitt i en snygg marmordesign) Om du vill får du jättegärna vara med och tävla här: http://jhennifer.myshowroom.se/2015/10/06/egetdesignat-skal-och-skin-tavling/
För de som inte vinner finns även en rabattkod på 20% i inlägget 😊

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Supersnyggt!

MALIN    •  

Snyggt! Enkelt och bekvämt - när det är som bäst :)

Matilda    •  

Så snygg outfit!

Pauline    •  

snyyyggt!

Ellen Gräntz    •  

Snygg outfit!

Johanna    •  

Enkelt men såå snyggt!

Céline    •  

diggar halsbandet! ;)

Rebecka    •  

Snyggt!

Svar:
Jag kommer fortsätta :)

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!