Reversed bucketlist del 2

Då var det dags igen för en reversed bucketlist, och denna gången är det del två! Läs del 1 HÄR. 
Vet inte om detta räknas, men min absoluta favoritparfym är från Chanel! Chanel Chance edt heter den! 
Efter galan fick vi skjuts i limousine till stan! Detta var andra gången jag åkte i limousine, alltid lika kul och så känner man sig lite speciell, haha!
 
Fastän jag inte bor så värst norrut här i Finland så har jag turen att se riktigt fint norrsken här i Vasa några gånger om året! Alltid lika magiskt och fint :)
 
Saknar verkligen att bo riktigt nära stranden. Gjorde det i över 10 år i Vikinga tills vi flyttade till Solf. Nu i efterhand märker jag hur mycket tid jag faktiskt spenderade vid stranden och hur fina soluppgångar och solnedgångar man såg!
 
Kommer inte ihåg så jättemycket från då jag åkte helikopter på Gotland då jag var så liten. Vi åkte i alla fall en fin sommardag lite omkring Gotland och jag fick sitta framme! Kommer ihåg hur häftigt det var och hur hårt det gick!
 
Har du också gjort en reversed bucketlist? Kommentera då mer än gärna om du har gjort en eller tänker göra en, skulle vara riktigt kul att läsa vad du har gjort! 


Jhennifer    •  

Va kul att få läsa. Så mycket spännande saker du har gjort ❤️

Emma Engström    •  

Åh, skulle vilja göra allt! :)

Katarina    •  

Vilka roliga saker att göra!

Linn Strömberg    •  

Så himla kul dessa inlägg :D

Sannal    •  

Vill också se norrsken!

Ronja Flygare    •  

härligt :)

ebba    •  

älskar inlägg som detta!
svar: tack så mycket :) kram

Johanna    •  

Åh drömmen!

N A T H A L I E    •  

Älskar dessa bilder, vill helt klart göra allt! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Skulle så gärna vilja se norrsken! :) Och åka helikopter runt Gotland skulle vara häftigt, jag som bor här borde gjort det tidigare!

linah    •  

åhh, åka helikopter vill jag göra! <3

Amanda Forsman    •  

Åh älskar dessa bilder!

MALIN    •  

Vilket underbart inlägg! Åka helikopter och se norrsken vill jag också göra! Kram

Isabella    •  

så kul :)

VERONICA - fashionblog    •  

Underbar lista fina du! :) Fantastiskt att läsa!! :) Kramar!

Prietha    •  

Norrsken är så häftigt!!

Catrin Monica Sandberg    •  

Åh vad kul med detta inlägg, jag har åkt helikopter, bott vid stranden, sätt norrsken och äger saker från chanel :)

Emelie Pahlin    •  

Så roligt inlägg! :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Härlig lista! Jag vill också åka helikopter, gärna över en storstad eller något häftigt landskap!

Svar: Det skulle verkligen vara kul att uppleva det över någon storstad såsom NY eller London!
Henrietta Nylund

Isabella Huynh    •  

bra bucketlist!

ALEXANDRA SALOMATIN    •  

Att åka helikopter vore så kul!

Btw kolla gärna in min blogg, är säker på att du skulle älska den! ♥

Matilda    •  

Vad roligt :D

knaperbloggen - <3    •  

så roligt! Brukar alltid bli inspirerad till sådana bilder sen blir det aldrig av :(

ERCI    •  

Åh så underbart, så många drömmar! kram.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!