NLY Trend by Janni Delér

Tröja / Klänning
Ni har väl inte missat Janni Delérs kollektion för NLY Trend? Jag var lite skeptisk först när jag läste att den var 70-tals inspirerad och skulle innehålla utsvängda byxor och liknande men blev faktiskt riktigt förvånad över hur mycket fina saker det fanns i hennes kollektion!
 
Turtleneck tröjan och overknee bootsen blev mina solklara favoriter och det kliar faktiskt lite i fingrarna och vill beställa hem båda två! Den första klänningen var också sjukt snygg! Detta är helt klart min favoritkollektion av alla kollektioner Nelly har gjort samarbete med tidigare!
 
Finns det något du har spanat in på från kollektionen?


Prietha    •  

Älskar den stickade tröjan!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Verkligen så snygga grejer!

Emma Engström    •  

Sjukt snyggt, älskar såna höga stövlar! :D

Amanda Forsman    •  

Mycket fint ju!

Sandra    •  

Jag beställde hem tröjan 😊 Såå fin 😍

Isabella    •  

så snyggt!

N A T H A L I E    •  

Såå snygga plagg! :)

johanna    •  

älskar den grå!

Julia    •  

så fin kollektion :)

Linn Strömberg    •  

Snygg kollektion! Har inte kollat så noga, men det finns en del saker jag gillar :)

linah    •  

såå snyggt!!

Amanda Engberg    •  

Så snyggt! :)

ebba    •  

så snygga saker!
svar: tack så mycket :) kram

V I L M A L A ♔    •  

Skorna <333

Cecilia    •  

Overknee bootsen är såå snygga! :)

Sannal    •  

Så fina kläder!

Linnéa Thell Jansson    •  

vilken snygg tröja den översta var!!

Rebecka    •  

Älskar polotröjan av henne!

Svar:
Åh eller hur? :D

Kram

Pauline Hurtig    •  

mycket snyggt!

Catrin Monica Sandberg    •  

Så himla fina grejer :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!