Makeup Revolution palette

Här på bilderna ovan ser ni ett av mina inköp som jag köpte då jag var i Spanien på höstlovet! Mera om resan kan ni hitta i Spanien kategorin som detta inlägg även är i! :)
 
Jag köpte denna palett ganska så spontant, och mest för att den var så sjukt billig. Den blev min för under 11€ / 110kr! Man fick då alltså 32 ögonskuggor och det finns både matta och skimriga vilket är riktigt bra! Skuggorna är också väldigt krämiga och fastnar lätt på penseln. För bästa resultat så kan man använda en ögonskuggsprimer under skuggorna, men det funkar även utan!
 
Jag har hört mycket bra om detta märke och just att det är billigt är ju ett stort plus, mera för pengarna! Så kan verkligen rekommendera denna palett som heter ''Beyond Flawless''. De har även paletter som sägs vara exakta kopior av Urban Decays Naked paletter, stort tips!
 
Äger du något från Makeup Revolution?


Johanna Davidsson    •  

Vilken fin palett! Jag äger tyvärr inget från det märket :/

Prietha    •  

Men gud så fin palett för ett sånt billigt pris!

Rebecca    •  

Åh älskar den paletten, otroligt snygga färger!!

freja    •  

Så fina nyanser :)

Sannal    •  

Så fin palett!

N A T H A L I E    •  

Gud vilka fina färger! :)

ebba    •  

avis jag blev nu!
svar; ja verkligen! åh tack :) kram

Flix    •  

Ja testa, dom är riktigt goda, niice! jag skulle behöva lite nytt smink!

Matilda    •  

Wow vilka fina! Jag äger tyvärr inget därifrån!

Amanda Engberg    •  

Så snygga färger! :)

Linn Strömberg    •  

Äger inget, men vill verkligen testa!

Emma Engström    •  

Vilken underbar palett! Fantastiskt fina färger :)

Hillevi    •  

Snygga färger!

A M    •  

Wow vad fina färger!

Rebecka    •  

Åh vad fin :D

Svar:Så kan det vara :)

Kram

Pauline Hurtig    •  

snygga färger!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!