Hello november

Inspobilder från min tumblr
Ny månad igen vilket innebär ännu närmare till julafton och nyår! Helt sjukt hur snabbt detta år har gått och snart har man gått halva tiden av yrkesskolan! 

Igår var det ju halloween och jag var ute med några vänner till en lokal och lite annat. Blev en del drama där mot slutet av kvällen som gjorde att jag kom hem ganska sent, men som tur löste sig allt! Bortsett från det var det en riktigt kul kväll! 

Imorgon är det måndag igen och då ska Sarah komma som modell till skolan, ser riktigt mycket fram emot det! :)

Hur firade du halloween?



linah    •  

tiden går sååå fort!

Linn Strömberg    •  

Skönt att det löste sig!

Nimo    •  

Ellerhur! Tiden bara flyger iväg!

LINNEA    •  

Firade halloween gjorde jag inte alls, jag jobbade hehe
Underbara bilder !!

Hillevi    •  

Åh vad fina bilder! Jag spenderade halloween i Norrland med min systerson :)

Cassandra Haraldsson    •  

Fina inspobilder!

Pisasday    •  

Härliga inspo bilder. Vill bara ha ett par gråa pumps nuu! :D :)

ebba    •  

men åh, längtar massor till jul & nyår nu!
svar: tack så mycket :) kram

VERONICA - fashionblog    •  

Jaa känns helt sjukt att det går så fort.. Gaalet!! :) Kramar fina du!

LINNEA    •  


Haha blir alltid något drama när man är ute och festar! Men kul att kvällen annars var bra :)


Sv; Hittade de för det pangpriset på sportamore!!

Matilda Wikblom    •  

så snygga inspirationsbilder!

N A T H A L I E    •  

Vilka härliga bilder, grym inspo! :)

isabella    •  

var ute med några kompisar i lördags, annars har jag bara jobbat under halloween haha :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Låter kanon om man bortser från dramat! :)
Vi var hos några kompisar och köpte pizza och kollade tv hahah!

Viktoria Eriksson    •  

såå fin inspo! :)

matilda ♥    •  

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

Natalie Salazar    •  

så kul att jag är utvald till veckans blogg på bloggtoppen :)
om du vill så får du såklart lägga en röst, skulle uppskattas otroligt!
men såklart bara om du tycker min blogg är bra, stort tack på förhand! <3

linah    •  

åh älskar bilderna, så fint!!
tiden går sååå fort.

Amanda Engberg    •  

Så fin inspo! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!